گل تماشایی در اولین برد نوراللهی و قایدی
گل تماشایی در اولین برد نوراللهی و قایدی
شباب الاهلی در حضور تعویضی دو بازیکن ایرانی خود موفق به کسب پیروزی برابر عجمان شد.

به گزارش “حاشیه ورزش“، رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر امارات از ساعت ۱۹:۴۵ امشب با انجام دو دیدار همزمان آغاز شد که در یکی از آنها، تیم فوتبال شباب الاهلی در حالی که برای نخستین بار احمد نوراللهی و مهدی قایدی را جزو فهرست و روی نیمکت داشت، در ورزشگاه راشد به مصاف عجمان سه امتیازی رفت.

 

ایگو کوروز، مهاجم برزیلی شباب الاهلی در دقیقه ۱۷ با یک ضربه بغل پای فنی و استثنایی از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه عجمان، گل اول بازی را به ثمر رساند و یاران نوراللهی و قایدی پیش افتادند.

 

نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر شباب الاهلی خاتمه یافت و احمد نوراللهی از دقیقه ۶۱ جانشین یوری برزیلی شد تا نخستین بازی خود در لیگ برتر امارات را انجام بدهد.

 

عجمان در دقیقه ۷۲ یک گل به ثمر رساند که بازبینی ویدئویی داور بخاطر خطای مهاجم این تیم روی مدافع شباب الاهلی، گل را مردود اعلام کرد و پنج دقیقه پس از آن هم مهدی قایدی به جای محمد جمعه وارد زمین شد.

 

حضور دو بازیکن ایرانی در ترکیب شباب الاهلی به‌عنوان یار جانشین تغییری در نتیجه مسابقه نداشت و یاران نوراللهی و قایدی توانستند مقابل عجمان به پیروزی یک بر صفر دست یابند و دومین برد پیاپی در لیگ برتر امارات را کسب کنند.