گواردیولا: اوپامکانو خیلی هم خوب بود!
گواردیولا: اوپامکانو خیلی هم خوب بود!
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد که بایرن امشب تیم او را به دردسر انداخت.

به گزارش حاشیه ورزش

منچسترسیتی دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ را با تساوی 1-1 به پایان رساند. این تیم با توجه به پیروزی 3-0 خانگی در دیدار رفت امشب در ورزشگاه آلیانز آرنا جشن صعود گرفت. پپ گواردیولا در پایان این دیدار با تمجید از سبک بازی حریف تاکید کرد که بایرن امشب شاگردان او را به دردسر انداخت.

آیا از حضور دوباره در جمع چهار تیم نهایی چمپیونزلیگ خوشحال هستید. این اولین سوال از سرمربی سیتی بود که او در پاسخ گفت: “بله! سه سال است که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور داریم. بر یک تیم فوق العاده غلبه کردیم که در نیمه اول ما را به دردسر انداخت.”

او با اشاره به انگیزه بالای بایرنی ها گفت: “اوپامکانو امشب خیلی خوب بود و بازیکنان دیگر از جمله کومان خیلی ما را اذیت کردند. با این وجود خیلی خوب در محوطه جریمه دفاع کردیم و در ادامه با تحرک و شتاب بیشتر توانستیم عملکرد بهتری در نیمه دوم ارائه کنیم.”

ارلینگ هالند یک پنالتی در نیمه اول از دست داد اما در نیمه دوم جبران کرد و تک گل تیمش را زد. پپ گواردیولا با ابراز رضایت از این بازیکن گفت: “او همیشه آماده گلزنی است. عملکرد او امشب خیلی زیبا بود. او بازیکن جوانی است و همه ما در آن لحظه فشار را احساس کردیم. نتیجه خوبی در منچستر گرفته بودیم اما این جا امکان داشت همه چیز را از دست بدهیم. ما هر سال پیشرفت می کنیم و بازیکنان تجربه های زیادی از این رقابت ها کسب می کنند.”

پپ که خود سابقه هدایت بایرن در ورزشگاه آلیانز آرنا را دارد با انتقاد از شرایط چمن این ورزشگاه گفت: “زمین بسیار لغزنده بود حتی برای آنها. با این وجود در نیمه اول توانستیم بهتر عمل کنیم.”