گواردیولا: بازی مقابل بهترین تیم لیگ هیجان‌انگیز است
گواردیولا: بازی مقابل بهترین تیم لیگ هیجان‌انگیز است

به گزارش حاشیه ورزش منچسترسیتی در مسابقه هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس فردا در ورزشگاه اتحاد میزبان آرسنال خواهد بود. با توجه به فاصله 5 امتیازی منچسترسیتی و آرسنال در صدر جدول رده بندی این دیدار از اهمیت زیادی برخوردار است. پپ گواردیولا از اینکه شاگردانش با روحیه به پیروزی در مسابقات ادامه […]

به گزارش حاشیه ورزش

منچسترسیتی در مسابقه هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس فردا در ورزشگاه اتحاد میزبان آرسنال خواهد بود.

با توجه به فاصله 5 امتیازی منچسترسیتی و آرسنال در صدر جدول رده بندی این دیدار از اهمیت زیادی برخوردار است.

پپ گواردیولا از اینکه شاگردانش با روحیه به پیروزی در مسابقات ادامه داده و فاصله امتیازی با آرسنال را کاهش داده‌اند، خوشحال است.

وضعیت ناتان آکه
فکر می‌کنم که او می‌تواند به زودی بازگردد، اما برای بازی آرسنال آماده نیست. ما بازیکن مناسب برای جانشینی او پیدا خواهیم کرد. در این مورد تردیدی ندارم. ما با 11 بازیکن بازی می‌کنیم.”

استرس بازی آرسنال
شک قبل از بازی فوتبال وجود دارد، این اتفاق می‌افتد. وقتی این احساس را دارم، خودم می‌دانم که کاملا طبیعی است. اگر این احساس را نداشتم، باید شک می‌کردم. در همان زمان، بعد از بازی، هر اتفاقی که خوب یا بد بیفتد، می‌گویم “این بخشی از بازی است” و سپس مورد بعدی. من دوست دارم این نوع آدرنالین را زندگی کنم؛ شاید این بهترین جمله برای تعریف آن باشد. آدرنالینی که در پایان بازی دارید. اما من کاملاً خوب می‌خوابم، بنابراین مشکلی نیست.

حمایت طرفداران
من کاملا مطمئن هستم، شایعاتی شنیدم که بسیاری از طرفداران می‌آیند و از ما حمایت می‌کنند. من در این مورد شک ندارم. فردا، در خانه‌ای که با طرفداران خود احساس راحتی می‌کنیم، می‌دانم که همه آنجا خواهند بود و انرژی آن‌ها را احساس خواهیم کرد. امیدوارم فوتبال ما بتواند به آن‌ها کمک کند تا بسیار بیشتر احساس هیجان داشته باشند. خواهیم دید. پس بازیکنان تمام تلاش خود را خواهند کرد.

وقتی فاصله با آرسنال زیاد بود
این احساس را نداشتم که فصل بدی را پشت سر می‌گذاریم یا بازی‌های زیادی را از دست می‌دهیم. مشکل این بود که آرسنال مهار نشدنی بود. آن‌ها نیم فصل اول 50 امتیاز گرفتند. وقتی این اتفاق می‌افتد، کلاه از سرتان می‌افتد. فکر می‌کنم نسبت به فصل‌های قبل خیلی افت نکردیم. اما تا پایان ثابت قدم بودیم، با اعتقاد ادامه دادیم، همانجا ماندیم، بازی به بازی می‌دانستیم چه کاری باید انجام دهیم و در نهایت شرایط همین است.

دو بازی عقب افتاده منچسترسیتی
لیگ برتر، لیگ برتر است. پس از ماه‌ها بازی در خانه مقابل تیمی که در لیگ بهترین بوده هیجان انگیز است. می‌توانیم فراموش کنیم که پنج امتیاز عقب هستیم – این واقعیت است. طرفداران می‌گویند “دو بازی عقب افتاده نداریم” ما باید برنده شویم. ترجیح می‌دهم این دو بازی را انجام دهیم و شش امتیاز داشته باشیم، زیرا باید آن‌ها را ببریم و هیچ کس نمی‌داند قرار است چه اتفاقی بیفتد.

هنوز 7 بازی دیگر داریم
مهم است که هنوز آنجا هستیم. همیشه ماه ها پیش می‌گفتم، “امیدوارم که این شانس را داشته باشیم” پس از آرسنال هنوز هفت بازی دیگر داریم که زیاد است. این 50 یا 20 بازی نیست، بلکه هفت بازی است، هنوز هم زیاد است، البته با حضور ما در لیگ قهرمانان، این موقعیت وجود دارد. مثل دسامبر یا نوامبر، نمی‌توانستم انتظار [این] را داشته باشم. خوشبختانه ما اکنون اینجا هستیم.”