گواردیولا: هالند در سطح مسی و رونالدو است
گواردیولا: هالند در سطح مسی و رونالدو است
پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، به تمجید از درخشش ارلینگ هالند مقابل ساوتهمپتون پرداخت.

منچسترسیتس امشب موفق شد با نتیجه 1-4 از سد ساوتهمپتون بگذرد و همچنان نبرد برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر با آرسنال را استمرار بخشد. پپ گواردیولا، سرمربی باتجربه منچسترسیتی، اعتراف کرد تیمش در نیمه اول مقابل ساوتهمپتون چندان خوب بازی نکرده و خوش‌شانس بوده که در 45 دقیقه نخست به برتری دست یافته است.

پپ گواردیولا گفت: “من اعتبار و احترام زیادی برای عملکرد تیم ساوتهمپتون قائل هستم و برنامه و سبک بازی آنها برای دیدار امروز واقعا خوب بود. گاهی اوقات وقتی در بهترین سطح خود نیستید و نمی‌توانید عملکرد همیشگی را ارائه دهید، باید نمایش حریف خود را مورد ستایش قرار دهید. به نظر ما خوش‌شانس بودیم که در نیمه اول از ساوتهمپتون پیش افتادیم و با برتری راهی رختکن شدیم.

نبرد با آرسنال برای کسب عنوان قهرمانی؟ قطعا من ترجیح می‌دادم جایی که به آرسنال در لیگ برتر تعلق دارد را از آن خود می‌کردم، اما مطمئنم که آنها نیز دوست داشتند در اروپا و جام حذفی حضور داشته باشند.

درخشش ستاره نروژی؟ گل دوم ارلینگ هالند شگفت‌انگیز بود. او بازیکنی واقعا بااستعداد است و ما به بازیکنی مانند ارلینگ هالند نیاز داریم. نیمه اول نتوانستیم بهترین سطح خود را ارائه دهیم، اما هالند جریان بازی را تغییر داد. ما دو دهه فوق العاده را با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی زندگی کردیم، اما ارلینگ هالند نیز در در سطح مشابهی است، گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند و یک گلزن فوق العاده است. او کاری می‌کند که شانس‌های دشوار برای گلزنی برایش آسان به نظر برسد. جک گریلیش نیز امروز عملکرد درخشانی داشته و به ما برای کسب پیروزی کمک کرد.”