گواردیولا: هالند لیاقت این رکورد خاص را دارد
گواردیولا: هالند لیاقت این رکورد خاص را دارد
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از برتری 3-0 مقابل وستهم می‎‌گوید ارلینگ هالند لیاقت رکوردی که به دست آورده را دارد.

به گزارش حاشیه ورزش

منچسترسیتی در مسابقه هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس برابر وستهم با نتیجه 3-0 به پیروزی دست پیدا کرد.

در این مسابقه ارلینگ هالند دومین گلزن تیمش بود و یک رکورد خارق العاده را به نام خودش ثبت کرد. او با سی و پنجمین گل این فصل اکنون بیشترین تعداد گل زده در یک فصل مسابقات لیگ جزیره را در اختیار دارد.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی با تمجید از عملکرد هالند می‌گوید این مهاجم نروژی لیاقت کسب چنین رکورد خاصی را داشته است.

هالند منحصربه‌فرد است
زمانی که ما مقابل لیورپول در جام خیریه شکست خوردیم، به یاد دارم که ارلینگ هالند در آن بازی نتوانست خودش را با ترکیب وفق بدهد. باور نکردنی است. او یک بازیکن منحصر به فرد است. گلزنی امشب اولین گل او برابر وستهم بود که این طلسم را هم شکست. پنالتی، سانتر، پاسکاری، انتقال. او می‌تواند کارهای زیادی انجام دهد.

هالند لیاقتش را داشت
او لیاقتش را داشت. همه تیم لیاقتش را داشتند. او یک مهاجم خاص است. بله ما برای او بسیار راضی خوشحالیم. فقط کار کردن نیست بودن کنار او لذتبخش است. همه از داشتن او در کنار تیم خوشحال هستند.

کسب 1000 امتیاز منچسترسیتی با هدایت پپ
بد نیست… برای من تونل افتخار تشکیل ندادند، شاید دفعه بعد این اتفاق بیفتد.

تونل افتخار برای هالند؟
وقتی یک مناسبت خاص وجود دارد، باید نشان دهیم که چقدر خاص است. او مهاجمان بی نظیری مانند آلن شیرر و اندی کول را پشت سر گذاشته است. این خاص است.

رقابت با آرسنال
می‌دانم که میکل [آرتتا] چقدر به دنبال رقابت است. آرسنال یکی از تیم‌های تاریخی است. آن‌ها آنجا(بالایجدول) خواهند بود. ما کاملاً ثابت بودیم و موقعیت‌های کافی برای بردن بازی ایجاد کردیم. اکنون ما این فرصت را داریم که چهار امتیاز جلوتر برویم. ما آن را بازی به بازی انجام می‌دهیم.