گواردیولا: کمپانی روزی سرمربی سیتی خواهد شد
گواردیولا: کمپانی روزی سرمربی سیتی خواهد شد
سرمربی منچستر سیتی به ستایش از شاگرد سابق خود پرداخت و پیش بینی کرد که او روزی هدایت سیتیزن ها را برعهده بگیرد.

به گزارش حاشیه ورزش

و به نقل از بی تی اسپورت، ونسان کمپانی کاپیتان سابق منچستر سیتی بعد از خداحافظی از فوتبال به دنیای مربیگری روی آورد. او اکنون هدایت برنلی را برعهده دارد و تیم او نه تنها در صدر جدول رده بندی چمپیونشیپ قرار دارد بلکه در جام حذفی هم به یک چهارم نهایی راه پیدا کرده و حریف منچستر سیتی شده است.

گواردیولا به ستایش از کمپانی پرداخت و گفت: من از عملکرد کمپانی در برنلی شگفت زده شده‌ام . آنها نشان داده‌اند که تیم بسیار خوبی هستند و در آستانه صعود دوباره به لیگ برتر انگلیس قرار دارند. برای کمپانی و موفقیت او در دنیای مربیگری خوشحال هستم.به نظرم هواداران از تقابل او با سیتی خوشحال خواهند شد. به نظرم او روزی هدایت منچستر سیتی را برعهده می گیرد. نمی‌دانم این اتفاق چه روزی رخ خواهد داد اما رخ می‌دهد.

سرمربی منچستر سیتی به اظهار نظر مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند که حضور در رئال مادرید را یک رویا برای هر بازیکنی دانسته بود اینگونه واکنش نشان داد: من به اظهارات مدیر برنامه‌های بازیکنان هیچ واکنشی نشان نمی‌دهم.

گواردیولا درباره دیدار حساس برابر نیوکاسل در لیگ جزیره هم گفت: نیوکاسل در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی داشته است و بازی برابر این تیم اصلا آسان نیست. آنها از سخت ‌ترین حریفان ما خواهند بود. نیوکاسل کیفیت، سرعت و مهارت لازم را دارد و روی ضربات آزاد برنامه خاصی دارند.