گواردیول: خوشحالم دیگر مقابل هالند نیستم!
گواردیول: خوشحالم دیگر مقابل هالند نیستم!
مدافع کروات سیتی از اینکه دیگر مجبور نیست مقابل ارلینگ هالند قرار گیرد ابراز خوشحالی کرد

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از ساکرنت، دو تیم منچسترسیتی و لایپزیگ امشب در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر هم به میدان می روند. صعود دو تیم به دور حذفی قطعی شده است و این دیدار برای تعیین صدرنشین گروه اهمیت دارد.

آخرین باری که منچسترسیتی میزبان لایپزیگ بود، یوسکو گواردیول و تیم وقتش لایپزیگ عملکرد کابوس واری داشتند. این ملی‌پوش کروات در آن زمان بخشی از خط دفاع لایپزیگ بود و تیمش هفت بار دروازه خودی را برابر سیتی باز شده دید. ارلینگ هالند در آن دیدار ۵ گل از هفت گل تیمش را به ثمر رساند.

هشت ماه بعد، حالا دو تیم برای رویارویی با یکدیگر در دور ماقبل آخر گروه G در این رقابت‌ها آماده می‌شوند و گواردیول اکنون بخشی از خط دفاعی سیتی است و می‌داند که لازم نیست نگران شب کابوس وار دیگری باشد.

گواردیول در پاسخ به سوالی درباره تفاوت بازی مقابل هالند با همبازی‌شدن با او گفت: خوشحالم که همبازی او هستم. آخرین بار یادم هست که بازی ضعیفی برابر سیتی انجام دادیم و هالند حسابی ما را مجازات کرد. او در ۶۰ دقیقه پنج گل به ثمر رساند.

سیتی برای اولین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و شروع خوبی نیز در فصل جدید برای حفظ جام داشته است. آنها رکورد ۱۰۰ درصدی در گروه دارند و یک امتیاز در دیدار سه‌شنبه‌شب می‌تواند جایگاه اول سیتی در گروه را تضمین کند.

هالند در ابتدای هفته به رکورد ۵۰ گل در لیگ برتر رسید و گواردیول گفت که از تماشای بازی ستاره نروژی لذت برده است.

این بازیکن ۲۱ ساله در بخش بعدی صحبت هایش افزود:  نحوه بازی هالند به گونه‌ای است که ابتدا تیم حریف فکر می‌کند او در جریان بازی نیست ولی سپس ظاهر می‌شود و هت تریک می‌کند. کاری که او انجام داده فوق‌العاده بوده و من از دیدن بازی او لذت می‌برم.

در بازی سه شنبه شب، گواردیولا اضافه کرد که اولویت این است که تیمش در جایگاه اول قرار بگیرد. پپ گواردیولا درباره اهمیت دیدار با لایپزیگ گفت: ما باید برنده شویم یا مساوی کنیم. قدم اول برای هر دو طرف انجام شد و هر دو تیم صعودشان را قطعی کردند. به لایپزیگ تبریک می‌گویم. مهم است که اول شویم. البته تعیین کننده نیست ولی سرگروهی برای دور بعد مهم است.

 

  • منبع خبر : ایسنا