یحیی به جلسه کمیته اخلاق نمی‌رود؟
یحیی به جلسه کمیته اخلاق نمی‌رود؟
کمیته اخلاق فدراسیونفوتبال درحالی سرمربی پرسپولیس را کرده که این مربی نمی‌تواند به دلیل حضور تیمش در تاجیکستان، در جلسه شرکت کند.

به گزارش حاشیه ورزش با اعلام کمیته اخلاق، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس به دلیل صحبت‌های که در پایان بازی این تیم با ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر داشته،‌ باید جهت ارائه توضیحات روز دوشنبه ۱۵ آبان‌ماه در کمیته اخلاق حضور یابد.

سرمربی سرخ‌پوشان درحالی در این روز به جلسه کمیته اخلاق احضار شده که پرسپولیس سه‌شنبه ۱۶ آبان در چارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در دیدار برگشت خود در ورزشگاه ملی شهر دوشنبه، به مصاف استقلال تاجیکستان در این کشور می‌رود. با توجه به قوانین کنفدراسیون آسیا و مهلت ۴۸ تا ۷۲ ساعته تیم‌های میهمان برای حضور در کشور مورد نظر برای برگزاری دیدار خود، عملا گل محمدی سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت نمی‌تواند در جلسه رسیدگی خود در کمیته اخلاق شرکت کند و در خصوص صحبت‌های که مطرح کرده از خود دفاع کند.

این اشتباه مدیران در فدراسیون فوتبال و به ویژه در کمیته اخلاق در زمان‌بندی کارهای خود زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم با اعلام این کمیته، عدم حضور فرد در جلسات کمیته اخلاق بنا به هر دلیلی، مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود!

منبع :ایرنا

  • منبع خبر : ایرنا