یحیی عاشق این شهر می‌شود!
یحیی عاشق این شهر می‌شود!
مس رفسنجان و مس کرمان دو بازی حساس مقابل استقلال و سپاهان خواهند داشت.

به گزارش حاشیه ورزش

پرسپولیس موفق شد 9 امتیاز کامل را از استان کرمان بگیرد و در تهران نیز هر دو نماینده صنعت مس را شکست دهد تا 15 امتیاز خود را از تیمهای این استان کسب کرده باشد. قرمزها با این برد آخر به صدر جدول هم رسیدند و حالا در انتظار بازیهای رقیب خود خواهند نشست.

نکته جالب اینکه امروز دیگر نماینده استان کرمان، مس رفسنجان، رودرروی مدعی قهرمان سپاهان خواهد ایستاد و اگر بتواند طلایی‌پوشان را متوقف کند، پرسپولیس حداقل یک رده در جدول بالاتر خواهد آمد و بالاتر از سپاهان قرار خواهد گرفت.

این در حالی است که استقلال نیز در ادامه فصل باید به استان کرمان برود و با مس رفسنجان دیدار کند. به عبارتی سه امتیاز حساس دیگر برای یک مدعی در این استان باقی‌مانده که اگر در کرمان بماند، معادلات صدر جدول را تغییر خواهد داد.

پرسپولیس نیز در هفته ماقبل پایانی بازی حساسی را با گل‌گهر، نماینده شاخص استان کرمان، برگزار خواهد کرد و در صورت پیروزی با 18 امتیاز کامل از کرمانی‌ها، به سوی صدر جدول حرکت خواهد کرد.

به عبارتی سه نتیجه تا پایان فصل، یحیی را وامدار استان کرمان می‌کند: توقف استقلال و سپاهان برابر مس، پیروزی پرسپولیس مقابل گل‌گهر.

عکس از امیرحسین خیرخواه