یخچالی: ارمغانی به علم روز بسکتبال آگاهی دارد
یخچالی: ارمغانی به علم روز بسکتبال آگاهی دارد
لژیونر بسکتبال ایران گفت: کادر جدید تیم ملی به علم روز دنیا آگاه است و روند خوبی داریم.

به گزارش حاشیه ورزش ، بهنام یخچالی ملی‌پوش بسکتبال ایران در رابطه با آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی با کادرفنی و بازیکنان جدید، توضیح داد: گروه جدیدی از بازیکنان در کنار بازیکنان باتجربه اردوی تیم ملی را تشکیل می‌دهند. کارمان را با کادرفنی جدید شروع کرده‌ایم و برای هماهنگ شدن با توجه به زمان کمی که در اختیار داریم، به تمرین و تلاش بیشتری نیاز است.

لژیونر بسکتبال ایران در بوندسلیگا آلمان ادامه داد: بیشتر بازیکنان حاضر در اردو سابقه کار با سرمربی جدید (سعید ارمغانی) را ندارند و من هم شناختی از ایشان نداشتم. با این‌ وجود کاملا مشخص است که او آگاهی کاملی به علم روز بسکتبال اروپا و جهان دارد. روند خوبی در پیش داریم که امیدوارم ادامه دار باشد تا به آمادگی کامل برسیم.

او همچنین درباره وضعیت فعلی و آینده خود در لیگ بسکتبال آلمان گفت: امسال را در بوندس لیگا و سطح اول بسکتبال آلمان حضور داشتم که تفاوت بسیار زیادی با سطح دو لیگ این کشور دارد. یک سال دیگر از قرارداد من باقی مانده و امیدوارم عملکرد بهتری داشته باشم.

یخچالی افزود: تجربیات خوبی از امسال به دست آورده‌ام و مطمئنا این موضوع روی روند کاری من در فصل جدید تاثیر مثبت خواهد داشت.