یزدانی: ۲ کشتی‌گیرمان روز مسابقه دعوا راه انداخته و تیم را ترک کردندشاید آکادمی‌مان هم تعطیل شود
یزدانی: ۲ کشتی‌گیرمان روز مسابقه دعوا راه انداخته و تیم را ترک کردندشاید آکادمی‌مان هم تعطیل شود
سرپرست تیم گل‌گهر سیرجان با انتقاد از کشتی‌گیرانی که روز مسابقه تیم را ترک کرده‌اند گفت این برخوردها علاوه بر پایین آوردن شانس تیم‌داری گل‌گهر در لیگ برتر، حتی ممکن است منجر به جمع کردن آکادمی ما شود.

مجید یزدانی در گفت‌وگو باحاشیه ورزش با اشاره به حاشیه‌های مرحله پایانی لیگ دسته اول کشتی آزاد که با چهارمی تیم گل‌گهر همراه شد، اظهار داشت: دو کشتی‌گیر تیم ما علی اکبرپور و حسین ابوذری شب قبل از مسابقه اعلام کردند که یا باید همان موقع قراردادشان را تسویه کنیم یا کشتی نمی‌گیرند. این در حالی بود که تا پیش از مرحله پایانی ما دو قسط آنها را پرداخت کرده و چک آخر هم نوشته شده بود تا فردای مسابقه در اختیارشان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: گل‌گهر باشگاه بزرگی است، حساب و کتابش مشخص است. کشتی که مثل فوتبال نیست تا در یک سیستم ثبت‌نام شوند واریزی طبق آن انجام شود. ما به فدراسیون گفتیم خوب است این سیستم در کشتی هم اجرا شود تا اینطور نباشد که کشتی‌گیر امروز با ما صحبت کند و فردایش با یک تیم دیگر قرارداد ببندد یا اینطور دم مسابقه بگوید کشتی نمی‌گیرد.

سرپرست تیم گل‌گهر با اشاره به اینکه این دو کشتی‌گیر در مبارزه نیمه‌نهایی مقابل تیم معینی‌پور روی تشک رفتند، تاکید کرد: اکبرپور و ابوذری برای ما صحبت کشتی گرفتند که یکی از آنها باخت و دیگری برد. تیم ما 7-3 این مسابقه را باخت و به فینال نرسید. در کشتی سوم چهارمی به تیم مازندرانی آلفای مرزن‌‌آباد خوردیم، اینها یک دعوای بی‌دلیل درست کردند و ساک‌شان را برداشتند و رفتند. ما در این مسابقه 5-5 شدیم و با امتیاز مثبت 19 به 20 سومی را واگذار کردیم. یعنی اگر حتی این دو کشتی‌گیر روی تشک آمده و 10-یک هم می‌باختند، ما سوم شده بودیم و روی سکو رفته بودیم.

یزدانی با انتقاد از رفتارهای این چنینی برخی کشتی‌گیران که منجر به فراری دادن اسپانسرها می‌شود، خاطرنشان کرد: ما صحبت کرده بودیم که گل‌گهر امسال در لیگ برتر کشتی هم شرکت کند، اما با این کارها اسپانسرها را فراری می‌دهند. اصلا حضور گل‌گهر باعث شد میانگین قراردادها در لیگ دسته اول بالاتر برود و پول بهتری از آن کشتی‌گیران شود. ما کشتی‌گیر داشتیم که سال گذشته بابت 10 کشتی در لیگ دسته اول تنها یک میلیون و هفتصد هزار تومان گرفته بود اما امسال قراردادش 140-150 میلیون شده بود. بهترین پوشاک ورزشی، هتل، بلیت هواپیما و … برای تیم در نظر گرفته شده بود، اردوی مناسبی داشتیم، ولی این برخوردها مدیرعامل باشگاه را خسته کرد و شاید حتی آکادمی کشتی ما هم جمع شود. متاسفانه با این برخوردها لیگ کشتی را زیر سوال می‌برند.

منبع:خبرگزاری تسنیم

  • منبع خبر : تسنیم