یواخیم لوو: خوشحالم که از این گروه سخت صعود کردیم
یواخیم لوو: خوشحالم که از این گروه سخت صعود کردیم
سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از تساوی برابر مجارستان راضی است، با این حال اعتراف کرد که تیمش اشتباهاتی داشت.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از سایت یوفا، تیم ملی فوتبال آلمان یک شب دراماتیک را تجربه کرد. آلمان در آخرین دقایق با نتیجه ۲ بر یک از مجارستان عقب بود اما گلی که گورتسکا به ثمر رساند باعث شد تا ژرمن ها با ۴ امتیاز به دور بعد صعود کنند و از حذف زود هنگام در امان بمانند.

یواخیم لوو در نشست خبری بعد از بازی گفت: باید روحیه شکست ناپذیری بازیکنان را ستود. آنها تا آخرین لحظه دست از تلاش برنداشتند و جنگیدند تا به هدف خود دست پیدا کردیم، البته نباید فراموش کرد که اشتباهاتی هم داشتیم.

او ادامه داد: بازی سختی بود چرا که مجارستان هم به دنبال پیروزی و صعود بود و کار را بر ما سخت کرد. مجارستان با ۱۰ بازیکن برابر ما دفاع می کرد و گل زدن به چنین تیم هایی واقعا سخت است. در ۱۰ دقیقه پایانی هر چه مهاجم داشتم به میدان فرستادم. خوشحالم که توانستیم به هدف خود دست پیدا کنیم.

او درباره رویارویی با انگلیس در دور بعد گفت: قبل از هر چیز خوشحالیم که توانستیم از این گروه سخت صعود کنیم. اکنون باید به دیدار برابر انگلیس فکر کنیم.انگلیس در خانه و برابر هواداران خود بازی خواهد کرد. آنها قطعا دفاع نمی کنند و به بازی هجومی روی می آورند. باید در این بازی از فرصت های به دست آمده استفاده کنیم.