یولین ناگلزمن: چنین بایرنی توقف ناپذیر است
یولین ناگلزمن: چنین بایرنی توقف ناپذیر است
سرمربی جوان بایرن مونیخ به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی قاطع برابر رد بول سالزبورگ پرداخت.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا جشنواره گل به راه انداخت و توانست برابر رد بول سالزبورگ با نتیجه ۷ بر یک به پیروزی دست پیدا کند تا مقتدرانه راهی دور بعد شود.

یولین ناگلزمن در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و ابراز امیدواری کرد که در دیدارهای بعدی هم تا این اندازه مقتدرانه ظاهر شوند.

او گفت: یک بازی استثنای برای ما بود. بازیکنان از حرص و ولع زیادی برای پیروزی برخوردار بودند و پویایی و نشاط لازم را از خود نشان دادند. در کارهای هجومی بسیار خوبی بودیم و مهم تر اینکه با نهایت قدرت و تمرکز هم در دفاع ظاهر شدیم و این نشان می‌دهد که کار خود را به خوبی انجام دادیم.

سرمربی بایرن ادامه داد: گل زود هنگامی که به ثمر رساندیم باعث شد تا خیلی زود از زیر فشار خارج شویم و در ادامه بازی بدون استرس و راحتی را به نمایش بگذاریم. بسیار خوشحالیم که توانستیم تا این اندازه خوب ظاهر شویم. وقتی اینگونه ظاهر شویم متوقف کردن ما بسیار سخت خواهد بود. اگر این نمایش را ادامه دهیم بدون شک وضعیت ما در بوندسلیگا هم بسیار بهتر خواهد شد.

ناگلزمن در پایان درباره درخشش لواندوفسکی گفت: او مهاجم بزرگی است و یک بازی خاص دیگر را به نمایش گذاشت. لوا توانایی بالایی در زدن ضربات آزاد دارد.