یونایتد جای تن‌هاخ است یا سانچو!
یونایتد جای تن‌هاخ است یا سانچو!
در پی بالا گرفتن اختلاف سرمربی و بازیکن، جیدون سانچو ممکن است در ژانویه به صورت قرضی به یک تیم لیگ برتر بپیوندد.

در پی بالا گرفتن اختلاف سرمربی و بازیکن، جیدون سانچو ممکن است در ژانویه به صورت قرضی به یک تیم لیگ برتر بپیوندد.

به گزارش حاشیه ورزش : و به نقل از دیلی‌استار، سانچو که با مبلغ ۸۵ میلیون یورو از بوروسیا دورتموند به یونایتد پیوست، نتوانسته انتظارات را برآورده کند. او پس از اختلاف با اریک تن‌هاخ اکنون آینده مبهمی دارد.

تن‌هاخ همچنان بابت توییت سانچو عصبانی است و از او خواسته به صورت عمومی عذرخواهی کند ولی سانچو حاضر به این کار نشده است. سانچو در فهرست ۲۰ نفره تن‌هاخ برای بازی با آرسنال نبود و سرمربی هلندی ادعا کرد به این دلیل است که سانچو قبل از سفر به شمال لندن به خوبی تمرین نکرده بود.

بیشتر بخوانید

سانچو بلافاصله وارد شبکه‌های اجتماعی شد و نوشت که توضیحات تن‌هاخ کاملاً نادرست است و این پست را به مدت ۱۰ روز داشت. در حالی که سانچو در نهایت پست پین شده را حذف کرد ولی در خبرها آمده است که این وینگر نمی‌خواهد از تن‌هاخ عذرخواهی کند و این مساله باعث شده او به تنهایی تمرین کند.

طبق اخبار منچستر ایونینگ نیوز، سانچو می‌خواهد در پنجره نقل و انتقالات ژانویه باشگاه را ترک کند. این نشریه اضافه کرد که بوروسیا دورتموند (جایی که سانچو ۴ سال در آن بازی کرد) و ناتینگهام فارست هر دو گزینه‌های احتمالی هستند. گفته می‌شود که سانچو با توجه به اینکه هنوز ۲۳ سال دارد، تمایلی به رفتن به عربستان سعودی ندارد.

این بازیکن ۲۳ ساله طی ماه‌های گذشته به دلیل ادامه بحران روحی از حضور در ترکیب  انگلیس در جام جهانی بازماند. سانچو تا سال ۲۰۲۶ با یونایتد قرارداد دارد.

این در حالی است که آنتونی، وینگر برزیلی منچستریونایتد نیز به دلیل خشونت خانگی علیه نامزد سابقش به دردسر افتاده و حالا منچستریونایتد هم بیانیه‌ای علیه این بازیکن صادر کرده است. گابریلا کاوالین، نامزد سابق آنتونی ادعایی درباره خشونت خانگی وینگر یونایتد داشته است. سران منچستریونایتد به آنتونی گفتند تا زمانی که با اتهامات خشونت فیزیکی مواجه است به منچستریونایتد برنگردد.

بیشتر بخوانید

آنتونی موقتا از یونایتد کنار گذاشته شد

اکنون یونایتد بدون این بازیکن باید این هفته در لیگ برتر به دیدار برایتون برود.

منبع ایسنا

  • منبع خبر : ایسنا