یکه‌تازی یاران حسین‌زاده در بلژیک
یکه‌تازی یاران حسین‌زاده در بلژیک
شارلروا با بازی ثابت ملی‌پوش ایرانی خود مقابل وارگم به برتری رسید.

تیم فوتبال شارلروا پس از هشت هفته موفق در ژوپیر لیگ بلژیک که فقط یک شکست داشت و در هفت دیدار دیگر دو تساوی و پنج پیروزی به دست آورده بود، امشب هم در حضور امیرحسین حسین‌زاده توانست نمایش خوب و بردهایش را ادامه دهد و با گل لحظات پایانی از سد زولته وارگم عبور کند.

تیم فوتبال شارلروا که برای سومین بازی پیاپی امیرحسین حسین‌زاده را در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۹:۴۵ امشب در چارچوب دیدارهای هفته سی و دوم ژوپیر لیگ بلژیک، در استاد دو پایس مقابل تیم رده هفدهمی زولته وارگم قرار گرفت.

یاران حسین‌زاده که در تلاش برای کسب سومین پیروزی متوالی در ژوپیر لیگ بودند، در نیمه اول شکست غیرمنتظره‌ای مقابل زولته وارگم داشتند، ولی در نهایت با گل دقیقه ۶+۹۰ توانستند به یک برد ارزشمند خانگی دست پیدا کنند و چهاردهمین برتری فصل را جشن بگیرند.

تیم فوتبال شارلروا با کسب پیروزی سه بر دو مقابل زولته وارگم ۴۷ امتیازی شد و جایگاه هشتم جدول ژوپیر لیگ بلژیک را حفظ کرد و اختلاف امتیازی خود با وسترلو رده هفتمی را به یک امتیاز کاهش داد تا امیدوار به کسب سهمیه اروپایی بماند.

امیرحسین حسین‌زاده، ملی‌پوش ایرانی شارلروا که پیش از این در ۲۱ مسابقه توانسته بود دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل بدهد، در دیدار امشب مقابل زولته وارگم ۶۴ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت.