یکی از دروازه بان های استقلال کنار گذاشته شد
یکی از دروازه بان های استقلال کنار گذاشته شد
احتمالاً طی روزهای آینده برای یکی از دروازه‌بانان استقلال اتفاق مهمی رخ خواهد داد.

حاشیه ورزش: رضا عنایتی از اواخر مرداد ماه روی این مسئله تاکید دارد که برای حضور قدرتمندانه تیم امید در بازی‌های آسیایی چین، از وجود بازیکن بالای ۲۳ سال استفاده کند و روی همین اصل می‌خواهد حسین حسینی و ارسلان مطهری را در فهرست نفرات مد نظر خود بگنجاند.

دو بازیکن استقلال که البته حضورشان در جمع امیدها اصلاً هم بی سر و صدا نبوده است و جواد نکونام شرط گذاشت فقط در صورتی با جدایی بازیکنانش موافقت می‌کند که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تا زمان پایان کار تیم امید در عرصه پیکارهای آسیایی برای استقلال بازی رسمی نگذارند. شرطی که عملاً با شکل برنامه‌ریزی رقابت‌های لیگ برتر محقق شده است ولی در عین حال استقلالی‌ها یک خواسته دیگر هم دارند که به احتمال فراوان به شکلی محرمانه میان جواد نکونام و رضا عنایتی حل و فصل خواهد شد.
استقلال در حال حاضر گلر سوم ندارد و هر دو دروازه‌بان دیگر این تیم مد نظر سرمربی تیم ملی امید هستند تا راهی بازی‌های آسیایی شوند ولی از قرار معلوم احتمال دارد توافقاتی صورت بگیرد تا از میان حسین حسینی و محمدرضا خالدآبادی، یکی از آنها به بازی‌های آسیایی هانگ ژو برود و دیگری در تهران بماند چون استقلال قطعاً تا قبل از استارت مجدد لیگ برتر ۳ بازی تدارکاتی برگزار می‌کند و نکونام عملاً نمی‌تواند تیمش را بدون دروازه‌بان یا با استفاده از سنگربانان تیم امید استقلال به میدان بفرستد.

روی همین اصل قرار شده یکی از این دو سنگربان در تهران بمانند و دیگری راهی سرزمین اژدها شود.

  • منبع خبر : خبر ورزشی