یکی از معضلات وحشتناکم در فولاد پرونده‌های قضایی بوده است
یکی از معضلات وحشتناکم در فولاد پرونده‌های قضایی بوده است
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به کاهش مبلغ محکومیت فولاد در پرونده دلاری سروش رفیعی، گفت: خیلی از انرژی ما صرف حل کردن پرونده‌های این شکلی شده است و آن‌هایی که نسبت به عملکرد مدیریتی ما انتقاد دارند باید این موارد را هم در نظر بگیرند زیرا یکی از معضلات وحشتناکی که از ابتدای کار تاکنون در فولاد با آن درگیر بوده‌ام، پرونده‌های قضایی بوده که باشگاه را اذیت کرد.

سعید آذری در گفت‌وگو با حاشیه ورزش ، درباره آخرین وضعیت تیم فولاد در اردوی تهران، اظهارکرد: خدا را شکر پس از آن فشار بسیاری که روی تیم بود و تیم فولاد از نظر روانی و فیزیکی خسته شده بود، چند روز استراحت و سپس برگزاری اردو در تهران نشان می‌دهد که مصدومیت تعدادی از بازیکنان رفع شده است و برخی نیز به تیم اضافه شده‌اند. خبر خوشحال‌کننده این بود که ایوب والی رهبر فولاد نیز توانست پس از مدت‌ها برای فولاد در بازی تدارکاتی با آلومینیوم به میدان بازی برگردد زیرا تجربه او می‌تواند به ما خیلی کمک کند.

وی بیان کرد: به هر حال همین که تیم از فشارهای روانی خارج شده، کمک‌دهنده است. فولاد اکنون با تمام قوا برگشته است و امیدواریم که در ادامه راه و هفت مسابقه باقی‌مانده لیگ برتر و جام حذفی نتایج خوبی کسب کنیم. ضمن این‌که اگر تیمی بخواهد عنوان قهرمانی جام حذفی را کسب کند، برایش فرقی نمی‌کند که با کدام تیم مواجه می‌شود و مهم این است که بتواند با قدرت بازی خود را پشت سر بگذارد. ما هم به آینده تیم با توجه به تلاش‌های آقای نکونام و همکارانش و همچنین حمایت و محبت هواداران فولاد امیدواریم و ان‌شاءالله در پایان لیگ برتر و جام حذفی، سربلند خارج شویم. امیدوارم با تمام وجود بجنگیم تا مجددا جایگاه خوبی را برای فولاد رقم بزنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره این‌که فولاد تا چه اندازه به دنبال کسب سهمیه آسیایی از طریق جام حذفی است؟ گفت: تمام هم و غم ما این است که بهترین‌ بازی‌ها را پشت سر بگذاریم. فصل گذشته هم دیدید که تا آخرین بازی برای رسیدن به کسب سهمیه تلاش کردیم و به این مهم نیز رسیدیم. در فصل جاری هم به همین صورت است و ناامید نیستیم و با تمام توان مبارزه می‌کنیم و تنها امیدواریم که از دل این مبارزه موفقیت حاصل شود.

وی درباره بازی‌های تیم‌ملی و دیدار امشب مقابل عراق، عنوان کرد:‌ عملکرد تیم‌ملی قابل پیش‌بینی بود زیرا اگر نتوانیم در بازی‌هایی که داریم، پیروز شویم جای سوال است. تمام بازی‌ها را رصد کرده‌ام و به نظرم بازیکنان با توانمندی خاص بازی کرده‌اند و نباید دیدار امشب با عراق را هم سخت کنیم و اگر با همان قابلیت‌هایی که مقابل بحرین بازی کردیم، ظاهر شویم، فکر می‌کنم پیروزی سخت نیست و به عنوان تیم اول می‌توانیم از این گروه صعود کنیم. من به این‌که تیم‌ملی بازی با عراق را با قدرت پشت سر بگذارد و به عنوان تیم اول صعود کنیم، خوشبین هستم.

آذری همچنین درباره محکومیت دلاری فولاد در پرونده سروش رفیعی، خاطر نشان کرد: فولاد در این پرونده به پرداخت مبلغ ۳۰۰ هزار دلار به علاوه دیرکرد محکوم شده بود که در این زمینه تیم حقوقی باشگاه فوق‌العاده کار کرد و خدا را شکر توانستیم، رقم ۳۴۰ هزار دلاری را به ۷۵ هزار دلار کاهش دهیم. اما همگان شاهد هستند که خیلی از انرژی ما صرف حل کردن پرونده‌های این شکلی شده است و آن‌هایی که نسبت به عملکرد مدیریتی ما انتقاد دارند باید این موارد را هم در نظر بگیرند. پرداخت این مبلغ درست زمانی است که می‌خواهیم بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم و اگر ۷۵ هزار دلار را ندهیم هم که مجددا پنجره فولاد بسته می‌شود. یکی از معضلات وحشتناکی که از ابتدای کار تاکنون در فولاد با آن درگیر بوده‌ام، پرونده‌های قضایی بوده که تمام پرونده‌ها و به ویژه پرونده‌های ارزی، کمی باشگاه را اذیت کرد. تمام تلاشم را کردم که باشگاه حداقل در این حوزه در آینده مشکلی نداشته باشد.