یک تیم‌ آرمانی غایب داریم/ رقبای تا دندان مسلحی داریم
یک تیم‌ آرمانی غایب داریم/ رقبای تا دندان مسلحی داریم

سرمربی تراکتور می‌گوید یک تیم آرمانی مصدوم و محروم تیمش را همراهی نمی‌کند. به گزارش حاشیه ورزش، فیروز کریمی سرمربی تراکتور پیش از بازی تیمش مقابل استقلال در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: به لحاظ آمادگی شرایط مطلوبی داریم اما مشکلاتی هم داریم. از شانس بد ما، تیم حریف کمترین مصدوم […]

سرمربی تراکتور می‌گوید یک تیم آرمانی مصدوم و محروم تیمش را همراهی نمی‌کند.

به گزارش حاشیه ورزش، فیروز کریمی سرمربی تراکتور پیش از بازی تیمش مقابل استقلال در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: به لحاظ آمادگی شرایط مطلوبی داریم اما مشکلاتی هم داریم. از شانس بد ما، تیم حریف کمترین مصدوم و محروم را دارد اما تیم ما ۴ گروه بازیکن دارد. یک گروه غایبان تیم مثل سعید واسعی، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه هستند. یک گروه دیگر مصدومان تیم هستند. گروه بعد محرومان تیم هستند که تیکدری و میثم حیدری هستند. ما یک تیم آرمانی غایب داریم اما با بقیه بازیکنان کار شده است و بیکار نبودیم.

او ادامه داد: ما با تمام توان کار کردیم اما ما ۱۰ نفر بازیکن را در اختیار نداریم. ما روند خطیبی را ادامه دادیم و به همان اندازه که من کنار خط سهیم بودم، خطیبی هم سهیم بوده است و هر کدام برای تیم زحمت کشیدیم. در این یک و نیم جلسه، روند خوب ما تکمیل شد. شرایط برای ما بسیار سخت است و رقبای تا دندان مسلح داریم. امیدوارم‌ بتوانیم‌ عملکرد خوبی داشته باشیم.

کریمی افزود: استقلال الان شرایط خوبی دارد و در ۵ بازی اخیر توفیق داشته است. تیم ما چند بازیکن جوان دارد که این توفیق اجباری است که از آن‌ها به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: تعطیلی ۱۰ روزه بازی‌ها برای بازگشت بازیکنان به ما وقت می‌دهد، بالاخره تجربه مربی‌گری ما اینجا به کار ما خواهد آمد تا از تمهیدات خود به بهترین شکل بهره ببریم. امیدوارم بعد از تعطیلات یک تیم بسیار خوب را به میدان بفرستیم. ما شرایط خاصی داریم. این مگس در کنفرانس هم شرایط را سخت‌تر کرده است. (باخنده)
او افزود: امیدوارم این بیماری منحوس دست از همه مردم جهان و به خصوص مردم ما بردارد. حیف است این هواداران در کنار ما نباشند اما همینکه از دور ما را حمایت می‌کنند، باعث خوشحالی ما است.