یک روز با دختر تاریخ‌ساز ایران؛ از خط 34 آزادی تا رویای پاریس
یک روز با دختر تاریخ‌ساز ایران؛ از خط 34 آزادی تا رویای پاریس
اولین مسافر ایران به المپیک پاریس در کارنامه ورزشی‌اش تنها یک مدال المپیک کم دارد.

به گزارش حاشیه ورزش خیلی آرام و با طمانینه صبحانه‌ را همراه پدرش خورد. وسایل تمرینش را درون کیفش قرار داد. روزشمار المپیک را روی عدد ۳۹۸ گذاشت و برای رفتن به تمرین آماده شد. با چمدانی که وسایل تمرینش را درون آن قرار داده بود از خانه خارج شد و به سمت ورزشگاه آزادی رفت. آن آرامش همیشگی را در حین رانندگی هم حفظ می‌کرد و بعد از گذشت دقایقی به سالن ۸۰ خط تیراندازی رسید.

“بنگ بنگ” این طنینی بود که در سالن تیراندازان در حال تمرین به گوش می‌رسید. او هم خیلی آرام و با حوصله وسایلش را روی خط ۳۴ آماده کرد، عینکش را به چشم زد، کمربند و هدبندش را بست، سلاحش را به دست گرفت و آماده تمرین شد.

دختر تیرانداز ایران در ۱۲ سالگی با تشویق و همراهی پدرش وارد این رشته شد و به خاطر استعداد زیادش بلافاصله به تیم ملی راه یافت و مدال‌های رنگارنگ آسیایی و جهانی را دشت کرد. او با کسب اولین مدال جهانی تپانچه و اولین سهمیه المپیک پاریس تاریخ‌ساز شد و حالا در پی کسب مدال المپیک است.

به گزارش ایسنا، هانیه رستمیان خیلی زود سهمیه المپیک پاریس را گرفت. پرچمدار کاروان ایران در المپیک توکیو، در این سال مسابقات مهمی چون  قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا را پیش‌رو دارد که در تمامی این مسابقات باید خود را برای حضور در المپیک پاریس آماده کند.

هانیه باید از تمامی فرصت‌هایش استفاده کند تا با آمادگی کامل راهی پاریس شود. او برای تمام لحظه‌ها و روزهایش برنامه فشرده دارد تا بتواند کارنامه ورزشی‌اش را با کسب مدال المپیک کامل کند.

خبرنگار ایسنا یک روز کامل تمرینی را در کنار هانیه رستمیان سپری کرد و گپ و گفتی با این دختر تیرانداز داشت که در ادامه می‌خوانید.

منبع :ایسنا 

  • منبع خبر : ایسنا