یک گزینه دیگر زیدان هم از دست رفت
یک گزینه دیگر زیدان هم از دست رفت
به نظر می رسد فصل بعد هم مکس آلگری هدایت باشگاه یوونتوس را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش حاشیه ورزش

بازگشت 15 امتیاز از دست رفته به حساب یوونتوس در سری آ، شرایط را به سود این تیم تغییر داده و حالا بیانکونری یک بار دیگر یکی از مدعیان جدی کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل بعد محسوب می شود. نشریه گاتزتا دلااسپورت در گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه یوونتوس از عملکرد مکس آلگری رضایت نسبی دارند و او فصل بعد هم روی نیمکت این باشگاه حضور خواهد داشت.

البته فصل برای بیانکونری بسیار عجیب و با مصدومیت های متوالی ستاره های این تیم آغاز شد و حتی در اوایل فصل نیز اخباری در مورد جدایی مکس آلگری منتشر می شد، اما اوضاع در ماه های اخیر بهتر شده و این سرمربی جایگاه خود را روی نیمکت مستحکم کرده است.

در حقیقت تنها در این صورت که پیشنهاد بزرگی برای آلگری برسد و او پروژه مهم در اختیار بگیرد امکان جدایی وجود دارد و غیر این صورت این سرمربی ایتالیایی در یوونتوس باقی خواهد ماند. البته یوونتوس در لیگ قهرمانان عملکرد بسیار ضعیفی داشت و حتی نتوانست از مرحله گروهی نیز به دور بعد برسد، اما در لیگ و کوپا ایتالیا عملکرد تیم او رضایت بخش بوده و باشگاه قصد ادامه همکاری با این سرمربی دارد.

بدین ترتیب یکی دیگر از گزینه های مهم پیش روی زین الدین زیدان نیز از دست می رود. بعد از تمدید قرارداد دیدیه دشان با تیم ملی فرانسه، اخباری در مورد احتمال حضور زیزو روی نیمکت یوونتوس برای فصل بعد شنیده شده بود. اما به نظر بیانکونری قصدی مبنی بر قطع همکاری با سرمربی فعلی خود ندارد و بدین ترتیب زیدان برای پیدا کردن تیم بعدی خود همچنان باید منتظر بماند.