۴ نقره و برنز نمایندگان تنیس روی‌میز و جودو ناشنوایان
۴ نقره و برنز نمایندگان تنیس روی‌میز و جودو ناشنوایان
نمایندگان کشورمان امروز در بازی‌های تابستانی ناشنوایان در روسیه ۲ نقره در تنیس روی میز و ۲ برنز در جودو گرفتند.

به گزارش حاشیه ورزش

امروز (جمعه) و در پایان چهارمین روز از بازی‌های تابستانی 2023 ناشنوایان در روسیه 2 مدال نقره و 2 مدال برنز دیگر برای کاروان ناشنوایان کشورمان به دست آمد و تعداد مدال‌های کاروان محرم به 9 مدال (3 مدال نقره و 6 مدال برنز) رسید.

تیم کاتای جودو کشورمان با ترکیب علیرضا ساعتیان و محمد آسیابی پس از تیم‌های روسیه الف و روسیه ب بر سکوی سوم ایستاد.

در بخش تیمی نیز ایران در دور اول 3 بر 2 مغلوب روسیه الف شد، در دور دوم 5 بر صفر قرقیزستان را شکست داد، در مسابقه سوم برابر تیم روسیه ب 3 بر 2 بازی را واگذار کرد و در پایان و پس از برتری 4 بر 1 مقابل تاجیکستان بر سکوی سوم ایستاد.

تیم‌های ملی تنیس روی مردان و بانوان نیز عنوان نایب قهرمانی را بدست آوردند.

در فینال مسابقات تیمی تنیس روی میز بازی‌های تابستانی 2023 ناشنوایان در اوفای روسیه عصر امروز تیم بانوان پس از غلبه بر قزاقستان و عراق با نتایج 3 بر صفر در فینال این مسابقات 3 بر صفر برابر تیم قدرتمند میزبان (روسیه) مغلوب شد و نایب قهرمان این دوره از مسابقات شد.

برای تیم کشورمان مریم کشتی‌آرا ، سما شهبازی و فاطمه مهربان‌پور برابر حریف صف‌آرایی کردند. ویدا عبدی سرمربیگری تیم را بر عهده دارد.

در بخش مردان نیز در مسابقات دوره‌ای تیم ایران با ترکیب رضا قاسمی و فرزاد چراغی ابتدا 2 بر صفر تیم عراق را شکست دادند و در مسابقه برابر تیم سرسخت و قدر روسیه 3 بر 1 بازی را واگذار کردند و مدال نقره را به دست آوردند.

فرزاد چراغی ورزشکار کشورمان در بازی رودرو ورزشکار روس که صاحب رنکینگ اول جهان است را 3 بر 2 شکست داد.

همچنین در دوومیدانی طارق عبیات در مرحله نیمه نهایی رقابت 200 متر با ثبت رکورد 23.19 از صعود به فینال بازماند و در فینال رقابت‌های 1500 متر علی علیزاده با رکورد 4.24 به مقام هفتم رسید.

فردا شنبه و در ادامه این مسابقات ورزشکاران کشورمان در تنیس روی میز انفرادی بانوان و مردان‌، دوومیدانی امدادی و فوتبال به مصاف حریفان می‌روند.

کاروان اعزامی ناشنوایان کشورمان در چهار رشته ورزشی فوتبال، جودو، دوومیدانی و تنیس روی میز در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

  • منبع خبر : ایرنا