۴ گزینه پیش روی آنچلوتی برای جبران غیبت مودریچ
۴ گزینه پیش روی آنچلوتی برای جبران غیبت مودریچ
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، خبر تکان‌دهنده‌ای مبنی بر مصدومیت لوکا مودریچ، کروات ستاره تیمش دریافت کرد و حالا در پی پر کردن جای او در ترکیب است.

به گزارش حاشیه ورزش

لوکا مودریچ به دلیل مصدومیت عضلانی که در بازی خیرونا در لیگ اسپانیا متحمل شد، حدود دو هفته غایب خواهد بود.

روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو از گزینه‌های پیش روی آنچلوتی برای پر کردن جای مودریچ در دیدارهای آینده نام برد. اولین گزینه برای آنچلوتی این است که رودریگو پشت سر بنزما بازی کند و مارکو آسنسیو به جناح راست برود.

راه حل دوم این است که سبایوس به جای مودریچ بازی کند به خصوص که او توانایی کنترل توپ خوب و همچنین قدرت چرخاندن توپ‌های میانه زمین با پاس‌هایش را نیز دارد.

این روزنامه این سوال را مطرح کرد که آیا آنچلوتی در دیدارهای مهم به سبایوس جایگاه ویژه‌ای در ترکیب تیم می‌دهد یا نه به خصوص که او تاکنون این کار را انجام نداده است.

آنچلوتی همچنین می‌تواند تصمیم بگیرد که کاماوینگا را از پست دفاع چپ حذف کند تا او را در خط هافبک قرار دهد، اما این تغییر باعث می شود رئال مادرید روش 1-3-2-4 را کنار بگذارد و 3-4-3 بازی کند.

راه حل دیگر نیز این است که شوآمینی به میدان برود اگرچه او دیگر مهره کلیدی تیم نیست و آنچلوتی می‌تواند در کنار والورده و کروس روی او ریسک کند.

در نهایت باید دید کارلو آنچلوتی کدام راه حل را برای پر کردن جای ستاره کروات تیمش در خط هافبک انتخاب خواهد کرد.