۶ بازیکن جدید به تیم فوتسال فرش آرای مشهد پیوستند
۶ بازیکن جدید به تیم فوتسال فرش آرای مشهد پیوستند

به گزارش حاشیه ورزش، رضا سالار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: “مهران رضاپور” که سابقه بازی در تیمهای گیتی پسند و آنا صنعت قم و “حامد سنایی” که سابقه بازی در تیمهای چیپس کامل مشهد و صبای یزد را در کارنامه خود دارند؛ از جمله بازیکنان جدید فرش آرا هستند. […]

به گزارش حاشیه ورزش، رضا سالار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: “مهران رضاپور” که سابقه بازی در تیمهای گیتی پسند و آنا صنعت قم و “حامد سنایی” که سابقه بازی در تیمهای چیپس کامل مشهد و صبای یزد را در کارنامه خود دارند؛ از جمله بازیکنان جدید فرش آرا هستند.

وی ادامه داد: “فرزاد محمودی” کاپیتان تیم ملی افغانستان و “عبدالغفار صادقی” ملی پوش افغانستانی نیز ۲ بازیکن دیگر فرش آرا هستند که به جمع بازیکنان این تیم پیوستند.

مدیر عامل فرش آرای مشهد با بیان اینکه بهمن گرگیج و علی امیری ۲ بازیکن جدید دیگر هستند که امسال برای فرش آرا به میدان می‌روند، افزود: پیش از این هم با میثم برمشوری، وحید ندری و سجاد امانی قرارداد امضا شده است.

وی بیان کرد: برمشوری بازیکن با سابقه فوتسال ایران که سابقه حضور در گیتی پسند و حفاری اهواز را دارد. ندری سابقه حضور در سن ایچ ساوه، سوهان محمد سیما قم و شاهین کرمانشاه و امانی بازیکن اسبق فرش آرا مشهد است که سابقه حضور در زندی بتن کلاردشت و رکن آذین خاورمیانه را در کارنامه خود دارد.

سالار گفت: حمید حسینی، سجاد عادلی، سینا اسدی، محمدحسن فتح آباد،سعید سرودی، حامد عبدالهی و حمید قهرمانی نیز قرارداد خود را تمدید کرده‌اند و کمیل جاهدی، مهرداد هاتفی‌فر و سید کاظم خادم باشی از رده های پایه تیم فرش آرا هستند که برای تیم بزرگسالان به میدان خواهند رفت.

وی بیان کرد: محسن حسن زاده نیز که پیش از این در فصل ۱۳۹۷ با فرش آرا نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کرده بود و سابقه سر مربیگری سوهان محمدسیمای قم، شهید منصوی قرچک و سن ایچ را بر عهده داشته نیز بار دیگر سرمربیگری تیم فرش آرا را برای فصل جدید بر عهده گرفته است.

تیم فوتسال فرش آرای مشهد فصل گذشته با کسب ۳۰ امتیاز در رتبه دهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال قرار گرفت.

فصل جدید لیگ برتر فوتسال از ۱۴ مرداد آغاز می‌شود.