ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﺳﻼﻣﺖ و ﺗﺮﺑﯿﺖﺑﺪﻧﯽ شهرداری مشهد خبرداد
ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﺳﻼﻣﺖ و ﺗﺮﺑﯿﺖﺑﺪﻧﯽ شهرداری مشهد خبرداد
برگزاری بزرگترین جشنواره ورزشی بانوان مشهد

 

 

به گزارش حاشیه ورزش 

ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﺳﻼﻣﺖ و ﺗﺮﺑﯿﺖﺑﺪﻧﯽ شهرداری مشهد از برگزاری بزرگترین جشنواره ورزشی بانوان خبر داد.

ﺳﯿﺪﺣﺴﯿن غیاثی ، در خصوص مسابقات محلات ویژه بانوان که در حال برگزاری است، اظهار کرد: بزرگترین جشنواره ورزشی بانوان مشهدی با عنوان شهدای سلامت در ۱۲ رشته والیبال، فوتسال، مینی فوتبال، بسکتبال، هندبال، دارت، دوومیدانی، بدمینتون، تکواندو، پینت بال، آمادگی جسمانی و دوچرخه‌سواری با همکاری آستان قدس رضوی و هیات‌های ورزشی مربوطه در حال برگزاری است.

 

وی افزود: ثبت‌نام این مسابقات از ولادت حضرت زینب آغاز شده و تا دهه مبارک فجر به پایان می‌رسد. فینال مسابقات فوتسال که با حضور ۳۸ تیم آغاز شد، یکشنبه ۴ آذرماه برگزار شد و مسابقات والیبال با حضور ۸۸ تیم آغاز شد. مسابقات بسکتبال و مینی‌فوتبال نیز از هفته آینده آغاز خواهدشد.

 

ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﺳﻼﻣﺖ و ﺗﺮﺑﯿﺖﺑﺪﻧﯽ شهرداری مشهد در خصوص استقبال از این مسابقات، عنوان کرد: شاهد استقبال بسیار خوبی بوده‌ایم و برای اولین بار رده سنی ۱۲ سال نیز می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

 

غیاثی در ادامه گفت: با توجه به استقبالی که از جام رمضان وجود دارد پیش بینی می‌شود آمار قابل توجهی نیز در مسابقات شهدای سلامت نیز شرکت داشته باشند، هم اکنون افراد می‌توانند برای حضور در این رقابت‌ها ثبت‌نام کنند و پس از تکمیل ثبت‌نام‌ها آمار دقیق شرکت‌کنندگان اعلام می‌شود.

 

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شادی و نشاط اجتماعی برشمرد و تاکید کرد: در حوزه ورزش حداقل بانوان ما مورد کم‌لطفی قرار گرفته‌اند، تلاش ما بر این است که با امکانات موجود در شهرداری مشهد، رویکرد ویژه دوره ششم شورا و شهردار مشهد فعالیت‌های اینچنینی را افزایش دهیم.

 

ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﺳﻼﻣﺖ و ﺗﺮﺑﯿﺖﺑﺪﻧﯽ شهرداری مشهد ادامه داد: با توجه به محدودیت‌هایی که در کشور ما برای ورزش بانوان وجود دارد، امید است پایگاه‌هایی که در سطح شهر وجود دارد را مانند مجموعه مادر و کودک به بانوان اختصاص داده و بتوانیم زیر ساخت‌های ورزش بانوان را افزایش دهیم.