ابهام در ادامه همکاری ستارگان ساری با 2 کشتی‌گیر خارجی
ابهام در ادامه همکاری ستارگان ساری با 2 کشتی‌گیر خارجی
سرمربی تیم کشتی آزاد ستارگان ساری از احتمال عدم حضور کشتی‌گیران خارجی در دور برگشت لیگ خبر داد.

به گزارش حاشیه ورزش ، دور رفت لیگ کشتی آزاد در حالی پیگیری شد که تیم ستارگان ساری با امتیاز فنی بیشتر در گروه “ب” با صدرنشینی به کار خود پایان داد. در این گروه صنایع مازندران، خراسان جنوبی و باشگاه مقاومت در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند تا دور برگشت خود را آماده کنند.

ستارگان ساری در دور رفت با ژاگیر شاخیف در وزن 65 کیلو و الیزبار اودیکادزه در 97 کیلوگرم 2 کشتی‌گیر خارجی قرارداد بست که کمک زیادی به صدرنشینی این تیم در دیدار حساس مقابل صنایع مازندران داشتند اما ادامه همکاری با این کشتی‌گیران خارجی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مرتضی قربانی سرمربی تیم کشتی آزاد ستارگان ساری در گفت‌وگو با فارس در این باره اظهارداشت: ما تا حدودی با مشکلات مالی مواجه هستیم، باید ببینیم دور برگشت می‌توانیم از آنها استفاده کنیم یا خیر. امیدواریم مسئولان شهری به ما کمک کنند.

وی درباره اینکه آیا بهتر نبود در مراحل بالاتر کشتی‌گیر خارجی جذب می‌کردید، گفت: تیم‌هایی که شانس صعود دارند جذب کشتی‌گیر خارجی را به مراحل بعدی موکول می‌کنند اما برای ما اینطور نبود به همین دلیل سعی کردیم دور رفت همه تلاش خودمان را به کار بگیریم. در 4 گروهی که قرعه‌کشی شده‌اند در گروه ما ستارگان و صنایع مازندران برای صعود با هم رقابت دارند.

قربانی افزود: صنایع از نظر مهره و هزینه از ستارگان جلوتر است. دیدار حساسی هم در دور رفت برگزار شد اما قبل از نتیجه باید بگویم این حساسیت برای کشتی ایران حرکت رو به جلویی است. حضور تماشاگران بعد از کرونا در سالن به جذابیت لیگ اضافه کرده بود. از نظر فنی هم ما توانستیم مسابقه را تا حدودی نزدیک کنیم. اگرچه صنایع روی کاغذ برای صعود شانس دارد اما دور برگشت ستارگان شانس بیشتری دارد تا به دور بعد صعود کند.

سرمربی ستارگان ساری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با پایان دور رفت چقدر از قرارداد کشتی‌گیران پرداخت شده و آیا با خارجی‌ها تسویه کرده‌اید، عنوان کرد: پرداختی‌ها براساس توافقات صورت گرفته است که مدیریت باشگاه در جریان است. همه ما سعی می‌کنیم طبق تعهداتی که داریم کار کنیم و تا حالا خیلی دچار چالش نشده‌ایم.

وی یادآور شد: امسال اسپانسرها خوب استقبال کردند و 5-6 تیم پولدار در لیگ شرکت کرده‌اند. تعداد تیم‌های شرکت کننده در آزاد و فرنگی نیز زیاد است اما انجام تعهدات به رزومه باشگاه برمی‌گردد. ستارگان ساری 10 سال است که در لیگ شرکت می‌کند، اینطور هم نبوده که چالش نداشته باشد اما ما با اثبات حضورمان موانع را حل کردیم. تا به حال نیز مشکل خاصی نبوده است. کشتی‌گیران هم باید با تیم‌هایی قرارداد ببندند که آنها به تعهدات‌شان پایبند باشند.