آغاز اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان از یکم مرداد
آغاز اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان از یکم مرداد

اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته مردان اعزامی به بازی‌های پارالمپیک توکیو با حضور ۱۴ ورزشکار از یک مرداد در فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می‌شود. به گزارش حاشیه ورزش، اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته مردان اعزامی به بازی‌های پارالمپیک توکیو با حضور ۱۴ ورزشکار از یکم تا هشتم مرداد در محل کمپ تیم‌های […]

اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته مردان اعزامی به بازی‌های پارالمپیک توکیو با حضور ۱۴ ورزشکار از یک مرداد در فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می‌شود.

به گزارش حاشیه ورزش، اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته مردان اعزامی به بازی‌های پارالمپیک توکیو با حضور ۱۴ ورزشکار از یکم تا هشتم مرداد در محل کمپ تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می‌شود.

داود علیپوریان، صادق بیگدلی، مهدی بابادی، مرتضی مهرزاد، مجید لشگری، رمضان صالحی، میثم علی‌پور، محمدرضا سبحانی‌نیا، مهرزاد مهروان، حسین گلستانی، سیدمحمد سیدحسینی، محمد نعمتی، جمال نظری و مرتضی رمضانی  ۱۴ ملی پوشی هستند که زیر نظر هادی رضایی سرمربی و فرید صائبی مربی تیم ملی تمرینات خود را در این اردو پیگیری خواهند کرد.

۲ اردوی دیگر برای آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته مردان تا زمان اعزام به توکیو پیش بینی شده که در پایان این ۲ اردو، تیم ملی با ۱۲ بازیکن ۲۷ مرداد عازم پارالمپیک توکیو می‌شود.