آیین تجلیل از مدال آوران لکوکاپ خراسان رضوی برگزار شد
آیین تجلیل از مدال آوران لکوکاپ خراسان رضوی برگزار شد
آیین تجلیل از مدال آوران بیستمین جشنواره ملی لکوکاپ کشور به همت معاونت علمی و پژوهشی سپاه امام رضا (ع) ؛ مدیریت کلبه هوش و هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی در فرهنگسرای رسانه مشهد برگزار شد.

به گزارش حاشیه ورزش

در این مراسم از۸بازیکن منتخب خراسان رضوی که موفق به کسب مقام نایب قهرمانی کشور شدند با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است ۴بازیکن پارسا اورامن؛هیراد درخشانی؛کیارش پردل؛نیما مظفری بیگی؛ به همراه سمانه هراتی سرپرست تیم ۲۱اردیبهشت ماه عازم مسقط پایتخت عمان برای حضور در مسابقات جهانی بازیهای فکری و لکوکاپ خواهند شد.
در این مسابقات بازیکنان منتخب ۱۲کشور جهان حضور دارند.
در این مراسم دانایی معاون امور بانوان ورزش های همگانی استان پیام تبریک رضا آذریان رییس هیات را ابلاغ کرد.در بخشی از این پیام آمده است.ورزش آهنگ موزون سلامتی؛صلابت؛ایستادگی و حفظ ارزش های والای انسانی است و خدمت به ورزش گامی بلند در جهت سلامت عمومی و شادابی و نشاط اجتماعی دارد.به همین مناسبت موفقیت و کسب نایب قهرمانی تیم کلوکاپ خراسان رضوی را در مسابقات بهمن ماه گذشته که به میزبانی دانشگاه شریف تهران برگزار شد به دست اندرکاران ومدیریت باشگاه فکری کلبه هوش سمانه هراتی و خانواده های این عزیزان تبریک عرض میکنم .
در این مراسم محمود رضا کفاش معاون علمی و پژوهشی سپاه امام رضا (ع) و سرهنگ محمد مدرسی فرمانده ناحیه مقاومت حمزه سید الشهدا در باره اهمیت شناسایی و حمایت نخبگان مطالبی را بیان کردند.و عنوان شدهدف پایگاه های بسیج شناسایی استعدادها و بستر سازی برای هموار سازی مسیر زندگی است و تبدیل هر مسجد به یک پایگاه علمی و پژوهشی است. مساجدرا باید به مسجد محور تبدیل کرد.کشف و شناسایی و تقویت بنیه علمی بسیجیان جامعه هدف است.

 

  • نویسنده : مجید خروشی