اثر جدید ارلینگ هالند: سوپرگل بچه‌غول
اثر جدید ارلینگ هالند: سوپرگل بچه‌غول
یکی از گل‌های ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، مقابل ساوتهمپتون به زیباترین شکل به ثمر رسید.

روزهای درخشان ارلینگ هالند در اولین فصل حضور در لیگ برتر در ترکیب منچسترسیتی ادامه دارد و به نظر می‌رسد این ستاره نروژی با اقتدار عنوان بهترین گلزن فصل را از آن خود خواهد کرد. هنوز 9 بازی تا پایان فصل باقی مانده و ارلینگ هالند به رکورد حداقل 30 گل در این فصل رسیده که نشان می‌دهد این بازیکن جوان بی‌تردید بهترین خرید فصل لیگ برتر لقب دارد.

منچسترسیتی امروز با چهار گل از سد ساوتهمپتون گذشت و ارلینگ هالند که حدود 70 دقیقه در میدان حاضر بود، دو بار توانست دروازه حریف را باز کند. اما یکی از گل‌های این بازیکن با یک قیچی برگردان فوق العاده و تماشایی به ثمر رسید و ارلینگ هالند یکی از زیباترین گل‌های این فصل لیگ برتر را به ثمر رساند. جالب اینجاست او در دقیقه 68 دروازه حریف را باز کرد و یک دقیقه بعد و به دستور پپ گواردیولا جای خود را به خولین آلوارز داد.

منچسترسیتی این هفته در دیداری حساس در لیگ قهرمانان به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت و به نظر می‌رسد سرمربی سیتی ارلینگ هالند را زود تعویض کرد تا این مهاجم نروژی در اوج آمادگی به بازی با بایرن برسد. در صورتی که ارلینگ هالند همین فرم را حفظ کند، مدافعان بایرن مونیخ کار بسیار دشواری مقابل او خواهند داشت.