امکان داشت به الشرطه ببازیم
امکان داشت به الشرطه ببازیم
سرمربی تیم شهرداری گرگان با قدردانی از بازیکنان خود گفت: آنها با فداکاری بسیار زیاد الشرطه را شکست دادند.

حاشیه ورزش:

تیم بسکتبال شهرداری گرگان موفق شد با کسب دومین برد مقابل الشرطه عراق، سری مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا را دو بر صفر برده و به عنوان نخستین تیم راهی فینال این مسابقات شود. این دومین فصل متوالی است که شهرداری گرگان فینالیست این رقابت‌ها می‌شود.

مصطفی هاشمی، سرمربی تیم شهرداری گرگان پس از برد سخت ۸۸ – ۸۳ مقابل الشرطه عراق در بغداد، اظهار کرد: این امکان وجود داشت که ما بازی دوم را برخلاف بازی اول ببازیم اما از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با فداکاری بسیار این برد را به دست آوردند.

او افزود: در کوارتر چهارم بازیکنانم با تلاش و فداکاری بسیار زیاد از شکست در این دیدار جلوگیری کردند تا سری به بازی سوم نکشد. از آنها تشکر می‌کنم چون پیروزی در این بازی بسیار مهم و ارزشمند بود.

سینا واحدی، ملی‌پوش و گارد راس جوان شهرداری گرگان نیز بعد از این پیروزی گفت: بازی بسیار سختی بود و ما «ویل چری» را به دلیل اینکه در شرایط خوبی نبود، برای این بازی در اختیار نداشتیم. خیلی خوشحالم که در این دیدارها به پیروزی رسیدیم و فینالیست شدیم.

شهرداری گرگان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا، به مصاف یکی از دو تیم لبنانی ساجس یا الریاضی خواهد رفت. سری این دو تیم یک بر یک مساوی است و برنده بازی سوم آنها، حریف نماینده ایران در فینال غرب آسیا خواهد بود.

  • منبع خبر : ایسنا