مصطفی هاشمی: بردیم ولی دفاع خوبی نداشتیم
مصطفی هاشمی: بردیم ولی دفاع خوبی نداشتیم
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، با وجود برتری قاطع شاگردانش مقابل نماینده سوریه، از عملکرد دفاعی تیمش راضی نبود

مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با حاشیه ورزش، درباره پیروزی ۱۲۱ – ۷۰ شاگردانش مقابل تیم بسکتبال الاتحاد اهلی سوریه، توضیح داد: از نظر من بازی سختی نبود، تیم ما بهتر از آن‌ها بود و بازیکنان بهتری داشتیم، توقع هم کسب این چنین نتیجه‌ای بود. اصلا کار بزرگی نکردیم.

سرمربی شهرداری گرگان تاکید کرد: حتی از نظر من ما عملکرد ضعیفی در فاز دفاعی داشتیم و اصلا در دفاع خوب نبودیم، ما نباید به این تیم ۷۰ امتیاز می‌دادیم.

او با ابراز نارضایتی از عملکرد دفاعی تیم خود در این دیدار توضیح داد: شرایط گل زدن همیشه جور می‌شود، اینکه شما بتوانید در لحظات پر هیجان تمرکز کنید و بر هیجانات خود مسلط باشید مهم‌تر است. در آن صورت می‌توانید در دفاع خوب کار کنید که ما از این نظر خوب نبودیم. در مجموع باید قبول کنیم که تیم ما قوی‌تر بود و بردیم.

هاشمی درباره افزایش اختلاف امتیازات در کوارترهای دوم و سوم نیز گفت: فاصله از ابتدا زیاد شد ولی تیم الاتحاد اهلی هم حریف قابل احترامی بود. توان کم‌تری نسبت به تیم ما داشت اما بازیکنان آن‌ها همه تلاش خود را می‌کردند تا بهترین نتیجه را بگیرند اما خب تیم ما بهتر بود. قبل از اینکه برد را ببینیم باید ایرادها را پیدا کنیم تا در ادامه راه آن‌ها را بهبود بخشیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، در پاسخ به این سوال که آیا از نظر او بازی با تیم النفت عراق دیدار سخت‌تری است، توضیح داد: نمی دانم نفت قوی‌تر است یا همین تیم سوریه، ولی می‌دانیم که این تیم سوریه، النفت عراق را با ۷ امتیاز اختلاف برده است. شاید بازی سخت‌تری مقابل تیم النفت داشته باشیم و این نتیجه هم انتظارات را بالاتر می‌برد، اما باید بدانیم که ورزش بالا و پایین دارد و باید همواره یاد گرفت و بیشتر تلاش کنیم.

«ویلیام جاونتا» سنتر آمریکایی، بهترین بازیکن تیم الاتحاد اهلی سوریه در دیدار با النفت عراق بود که به دلیل بیماری، در بازی مقابل شهرداری گرگان حضور نداشت. هاشمی در واکنش به این موضوع گفت: یقینا نبود بازیکن آمریکایی الاتحاد اهلی روی عملکرد این تیم تاثیر منفی داشت و اگر آن بازیکن را داشتند کار برای ما سخت‌تر می‌شد. در کل اما بین تیم ما و این تیم فاصله زیاد است.

او در پایان، در پاسخ به این سوال که آیا هدف شهرداری گرگان قهرمانی در این مسابقات است، توضیح داد: شک نکنید که هدف ما همین است. من از روزی که بسکتبال را شروع کرده‌ام همیشه به بردن فکر می‌کنم. باخت‌های زیادی داشته‌ام، اما همواره برای کسب بهترین نتیجه و پیروزی تلاش کرده‌ و این مهم را هم به بازیکنان خودم انتقال می‌دهم.

  • منبع خبر : ایسنا