اولین برد آلتای با نادری و کلین‌شیت عابدزاده
اولین برد آلتای با نادری و کلین‌شیت عابدزاده
تیم فوتبال آلتای در اولین هفته لیگ ترکیه موفق شد با حضور محمد نادری برابر تیم مجید حسینی و علی کریمی به پیروزی برسد. تیم عابدزاده در لالیگا دو اسپانیا هم در هفته نخست صاحب برد شد.

به گزارش حاشیه ورزش، با شروع فصل جدید مسابقات فوتبال در کشورهای مختلف اروپایی، بازیکنان ایرانی شاغل در این کشورها هم کار خود را آغاز کرده‌اند.

برد آلتای با حضور نادری و برابر تیم مجید حسینی

در چارچوب هفته نخست مسابقات سوپر لیگ ترکیه، شب گذشته تیم آلتای با حضور محمد نادری و سرمربیگری مصطفی دنیزلی به مصاف تیم کایسری اسپور رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد. در این بازی سیدمجید حسینی مدافع تیم ملی ایران در ترکیب کایسری حضور داشت اما علی کریمی دیگر بازیکن ایرانی این تیم حتی در لیست ۱۸ نفره هم قرار نداشت. آلتای با این برد سه امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت.

پیروزی پونفرادنیا در نخستین تجربه حضور امیر عابدزاده

هفته نخست مسابقات لالیگا ۲ هم بامداد امروز برگزار شد و تیم پونفرادینا موفق شد با یک گل تیم آلکورکون را شکست بدهد. امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی تیم پونفرادینا در این بازی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد. پونفرادینا با این برد سه امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت.

زوریا با گل صیادمنش از شکست فرار کرد

تیم فوتبال زوریا در هفته چهارم لیگ اوکراین به مصاف تیم مینای رفت که این بازی با نتیجه تساوی یک – یک خاتمه یافت. ابتدا این تیم مینای بود که در دقیقه ۵۳ گلزنی کرد اما اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم زوریا موفق شد در دقیقه ۶۵ گل تساوی را برای تیمش به ثمر برساند. صیادمنش و شهاب زاهدی دیگر مهاجم ایرانی زوریا در این مسابقه نیمکت نشین بودند و در دقیقه ۵۹ به زمین آمدند. زوریا با این تساوی ۴ امتیازی شد و در رده هشتم جدول قرار گرفت.

باخت سنگین لوون در غیاب دوباره کاوه رضایی

در یکی از بازی‌های هفته چهارم ژوپیر لیگ بلژیک شب گذشته تیم خنک موفق شد برابر اودهورلی لوون با نتیجه پرگل ۴ بر صفر به پیروزی برسد. کاوه رضایی مهاجم ایرانی که اخیراً به تیم لوون پیوسته است، برای دومین مسابقه پیاپی از لیست بازی دور بود و نامش حتی در میان ۱۸ بازیکن قرار نداشت. لوون با این باخت سه امتیازی و در رده شانزدهم جدول لیگ بلژیک قرار گرفت.