اولین گام چادرملو برای صعود
اولین گام چادرملو برای صعود
تیم چادرملو اردکان اولین بازی خود در فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال کشور را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش حاشیه ورزش در چارچوب اولین هفته از لیگ دسته اول فوتبال کشور از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه شامگاه روز گذشته (یکشنبه ۱۲ شهریورماه) تیم فوتبال چادرملو اردکان در ورزشگاه شهید نصیری شهر یزد میزبان تیم شهرداری آستارا بود.

شاگردان «محمد سعید اخباری» در ترکیب چادرملو که از همان ابتدا، بازی مالکانه‌ای را آغاز کردند با خلق چند موقعیت خطرناک بر روی دروازه میهمان خود یعنی شهرداری آستارا، شانس گل‌زنی در همان دقایقی اولیه بازی را داشتند اما شانس، مهاجمین چادرملو را همراهی نکرد.

در دقیقه ۳۴ بازی «علی طاهریان» کاپیتان چادرملو، به درست‌ترین شکل ممکن از پاس دیدنی هم تیمی خود یعنی «رضا محمودآبادی» استفاده و با ضربه‌ای دقیق و تماشایی توپ را راهی سقف دروازه شهرداری بندر آستارا کرد تا نیمه اول این دیدار با پیروزی سرمه‌ای پوشان چادرملو به پایان برسد.

در نیمه دوم ،راهنمایی‌های یاران «اخباری» در ترکیب کادر فنی چادرملو، منجر به خلق دو موقعیت حساس روی دروازه شاگردان «وحید بیات‌لو» در تیم شهرداری آستارا شد و حتی یک بار هم تیر درواز سفیدپوشان آستارا به لرزه درآمد اما تغییری در نتیجه بازی ایجاد نشد.

هر چند که بازیکنان سفیدپوش شهرداری آستارا نمی‌خواستند در اولین بازی خارج از خانه خود متحمل شکست شوند اما واکنش تماشایی سنگربان چادرملو در دقایق پایانی بازی، مانع گلزنی شاگردان بیات‌لو در یک موقعیت حساس شد.

با این حساب و در پایان ۹۷ دقیقه این دیدار، چادرملود اردکان توانست در اولین بازی خود، با یک گل میهمان شمالی خود را بدرقه کند.

به گزارش ایسنا، چادرملو اردکان در دومین هفته از لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه تختی شهر اهواز، میهمان تیم استقلال ملاثانی است؛ استقلالی که هم اکنون با دو امتیاز منفی(با توجه به رای کمیته انظباطی و یک امتیاز هفته اول بازیها) در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد و چادرملو با سه امتیاز این هفته و با تفاضل گل، در جایگاه پنجم قرار دارد.

منبع :ایسنا

  • منبع خبر : ایسنا