باورنکردنی؛ کریس‌رونالدو و لئو مسی ‌هم‌تیمی می‌شوند
باورنکردنی؛ کریس‌رونالدو و لئو مسی ‌هم‌تیمی می‌شوند
این احتمال وجود دارد که بالاخره رویای حضور کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در یک تیم برای فوتبال‌دوستان محقق شود.

به گزارش حاشیه ورزش، ناصر الخلیفی برای تبدیل کردن پاری سن ژرمن به تیم کهکشانی هرگز محدودیت نداشته و ندارد. در حالی که همه گمان می کردند لیونل مسی قرارداد جدیدی با بارسلونا به امضا خواهد رساند اما این اتفاق رخ نداد و PSG یک بمب نقل و انتقالاتی منفجر کرد و فوق ستاره آرژانتینی را به خدمت گرفت.

اما به نظر می رسد که با وجود به خدمت گرفتن لیونل مسی، ناصر الخلیفی تصمیم ندارد اجازه دهد که کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن جدا شود. در عین حال مالک متمول PSG می‌داند که ستاره فرانسوی علاقه ای به تمدید قرارداد ندارد اما می‌خواهد او را تا پایان قراردادش یعنی ژوئن 2022 حفظ کند.

در پاری سن ژرمن فرض بر این است که کیلیان امباپه در پایان فصل پیش رو این باشگاه را ترک خواهد کرد و نظرش تغییر نخواهد کرد. اما باشگاه فرانسوی از حالا به آن موقع فکر کرده و می خواهد برای جانشینی کیلیان امباپه، کریستیانو رونالدو را به خدمت بگیرد که در تابستان 2022 بازیکن آزاد خواهد بود و می تواند به شکل رایگان یوونتوس را ترک کند.

جذب احتمالی کریستیانو رونالدو توسط پاری سن ژرمن یک انتقال رایگان دیگر برای این باشگاه تلقی خواهد شد. این اتفاق می‌تواند سه نامزد کسب توپ طلا در سال 2015 را در کنار هم قرار دهد؛ جایی که در آن دوره لیونل مسی با 41.3 درصد آراء توپ طلا را از آن خود کرد و بعد از او کریستیانو رونالدو با 27.7 و نیمار با 7.8 درصد رای دوم و سوم شدند. درواقع الخلیفی همواره به دنبال این بود که این مثلث را در پاریس کنار یکدیگر جمع کند و حالا با جذب مسی به هدف خود نزدیک و نزدیک تر شده است.

از طرف دیگر خورخه مندس، مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو، نیز از این موضوع کاملاً آگاه است. رونالدو می تواند سال آینده و در سن 37 سالگی به پاری سن ژرمن ملحق شود و بعد از دو سال حضور در این تیم راهی یکی از لیگ های قطر یا آمریکا شود تا دوران پایانی فوتبال خود را در آنجا پشت سر بگذارد. از طرفی اگر کریستیانو رونالدو جانشین کیلیان امباپه شود احتمالاً هیچکدام از پاریسی ها خیلی ناراحت و نگران نخواهند شد.

اما برگردیم به موضوع کیلیان امباپه؛ ناصر الخلیفی روز گذشته و در جریان کنفرانس مطبوعاتی بعد از انتقال لیونل مسی به PSG اعلام کرد که حالا با توجه به جذب لیونل مسی اتفاق مورد نظر کیلیان امباپه نیز رخ داده و این تیم یک پروژه برنده محسوب می شود و ستاره فرانسوی نمی‌تواند بهانه‌ای برای جدایی بیاورد. اما چه کسی است که نداند امباپه تصمیم قطعی خود را اتخاذ کرده و به خانواده اش هم اطلاع داده که می‌خواهد برای رئال مادرید بازی کند.

همچنین بین رئال مادرید و امباپه نیز تماس‌های برقرار شده و او جواب مثبت را به این باشگاه داده است. گاهی اوقات یک کلمه بیش از قرارداد 200 صفحه ای اعتبار و ارزش دارد و حالا در مورد امباپه به رئال مادرید این اتفاق رخ داده است. با این وجود هنوز مشخص نیست که چه زمانی این انتقال نهایی خواهد شد و اینکه آیا کیلیان امباپه در همین تابستان به سانتیاگوبرنابئو ملحق می‌شود یا ژانویه و یا حتی به شکل رایگان در تابستان آینده.
در عین حال فلورنتینو پرز کاملاً محتاط است و می‌داند که ممکن است تا پایان ماه آگوست هر اتفاقی رخ دهد. در نهایت پس از انتقال امباپه به رئال مادرید خواهد بود که کریستیانو رونالدو جایگزین او خواهد شد.

در سمت مقابل امباپه کاملاً آرام است و می خواهد شرایط بدون هیچ تنشی جلو برود و در عین حال هیچ واکنشی نیز به شایعات مطرح شده نشان می دهد. در واقع همانطور که قبلا هم گفته شده او می خواهد در کمال آرامش و صلح از پاری‌سن‌ژرمن جدا شده و به رئال مادرید ملحق شود.

  • منبع خبر : ورزش سه