باید به اعضای جدید هیات مدیره استقلال زمان داد
باید به اعضای جدید هیات مدیره استقلال زمان داد
پیشکسوت آبی پوشان گفت: درست نیست هنوز اعضای هیات مدیره استقلال از راه نرسیده‌اند در باره شان قضاوت کرد و به آنها نمره منفی داد.

محمدرضا مهران پور پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با حاشیه ورزش در خصوص اتفاقات و حواشی اخیر این باشگاه و عزل و نصب‌هایی که در هیات مدیره صورت گرفته اظهار داشت: متاسفانه تجربیات گذشته باعث شده تا عمدتاً استقلالی‌ها به هر انتخاب و انتصابی بدبینانه نگاه کنند و ذهنیت خوبی به افراد جدید نداشته باشند.

وی اضافه کرد: پرویز مظلومی که از پیشکسوتان صاحب شناسنامه استقلال است و نیاز به توضیح و معرفی من ندارد و اصغر ملکیان هم از مدیران با سابقه در فوتبال ایران است که علاقمندی او به استقلال از قدیم کاملاً مشخص بوده است.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: متاسفانه هیات مدیره هنوز ناقص است و قطعاً باید نفر یا نفراتی به آن اضافه شوند، اما به نظر من نباید از الان و بدون آنکه به این نفرات فرصت کار داده شده روی آنها و عملکردشان قضاوت کرد. بدیهی است که باید اجازه داد هیات مدیره جدید کارش را در آرامش آغاز کند.

مهران پور تصریح کرد: استقلال در یک برهه بسیار مهم از حیات خود قرار دارد و هر گونه تنش اضافه در این مقطع می‌تواند مشکلات این تیم را مضاعف کند. لذا باید کمک کرد تا آرامش به این باشگاه بازگردد.

هافبک سابق آبی پوشان در خصوص دیدار این تیم مقابل گل گهر نیز بیان داشت: بازی خوب و منطقی از شاگردان مجیدی دیدیم و آنها در دیداری پیروز شدند که ارزش واقعی امتیازات آن بیشتر از ۳ امتیاز بود. این پیروزی می‌تواند تا حدود زیادی کسب سهمیه آسیا برای فصل بعد را تضمین کند.

وی بیان داشت: البته ایجاد فاصله با تیم‌های تعقیب کننده به منزله تضمین سهمیه آسیا نیست و این تیم باید در بازی‌های آینده هم تلاش مضاعفی برای کسب نتایج مطلوب داشته باشد. استقلال هنوز بازی‌های دشوار دیگری تا پایان فصل دارد که باید در آنها هم پیروز شود.