برگزاری انتخابی تیم ملی غواصی در کیش/ تخصیص 2 میلیارد بودجه به فدراسیون نجات غریق
برگزاری انتخابی تیم ملی غواصی در کیش/ تخصیص 2 میلیارد بودجه به فدراسیون نجات غریق

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: چون غیر المپیکی هستیم سهم بودجه اختصاص یافته از سوی وزارت ورزش و جوانان به این فدراسیون در سال جاری بسیار کم بود. به گزارش حاشیه ورزش، مهدی حیدری در حاشیه مجمع عمومی سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی افزود: با توجه به شرایط شیوع کرونا و پیش […]

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: چون غیر المپیکی هستیم سهم بودجه اختصاص یافته از سوی وزارت ورزش و جوانان به این فدراسیون در سال جاری بسیار کم بود.

به گزارش حاشیه ورزش، مهدی حیدری در حاشیه مجمع عمومی سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی افزود: با توجه به شرایط شیوع کرونا و پیش بینی که کرده بودیم مسابقات بین المللی نجات غریق  هر دو سال یک بار برگزار می شود که امسال مسابقه‌ای برگزار نمی شود اما برای اولین بار در نظر داریم تیم غواصی را به مسابقات جهانی در ترکیه اعزام کنیم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی غواصی افزود: این مسابقات مرداد ماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد، البته با توجه به شرایط نامطلوب استان‌های جنوب کشور از نظر شیوع کرونا که در شرایط سیاه قرار دارند، اگر با مشکلی مواجه نشویم مسابقات انتخابی را مرداد در جزیره کیش برگزار خواهیم کرد.

حیدری اضافه کرد: به دنبال آن هستیم که پس از برگزاری مسابقات انتخابی، تیم ملی غواصی را برای شرکت در رقابت‌های جهانی ترکیه آماده کنیم که این مسابقات نیز آبان ماه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: پس از برگزاری مسابقات جهانی غواصی در ترکیه، سپس مسابقات جهانی دیگری نیز اواخر سال در تایلند پیش بینی شده است که از طریق اسپانسر، تیم را به این مسابقات اعزام خواهیم کرد.

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی همچنین درباره بودجه فدراسیون اظهار کرد: با توجه به درصدی که وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون ها در سال جاری اختصاص داد، بودجه فدراسیون ما نیز افزایش پیدا کرده که البته فرق بودجه امسال ما با سال های گذشته این است که باید گزارش عملکرد دهیم و سپس بودجه دریافت کنیم که خوشبختانه تا به امروز مرحله به مرحله بودجه خود را دریافت کرده ایم.

وی در پایان میزان بودجه اختصاص یافته به فدراسیون نجات غریق و غواصی را حدود ۲ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: چون فدراسیون غیرالمپیکی هستیم، سهم ما از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک خیلی کم است.