تا وقتی ادوکات باشد دیگر برای عراق بازی نمی‌کنم
تا وقتی ادوکات باشد دیگر برای عراق بازی نمی‌کنم
هافبک مهاجم عراقی ها از تیم ملی این کشور خداحافظی کرد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از سایت الاهداف، جاستین مرام بازیکن رئال سالت لیک پس از ۷ سال حضور در تیم ملی عراق اعلام بازنشستگی کرد. ستاره MLS متولد میشیگان اولین بازی خود را در سال ۲۰۱۴ در جام خلیج فارس مقابل کویت انجام داد و ۳۵ بازی انجام داد و ۴ گل برای شیرهای بین النهرین به ثمر رساند.

این بازیکن در صحبت هایی انتقاد کرد که در تیم ملی عراق بین بازیکنان عراقی و بازیکنانی که خارج از عراق به دنیا آمدند تفاوت چشمگیر و تبعیض وجود دارد. او همچنین اعلام کرد قبل از دیدار با ایران و کره جنوبی بدترین روند آماده سازی در تیم ملی عراق وجود داشت و این عامل ناکامی عراق در انتخابی جام جهانی بوده است.

مرام اعلام کرد بیشتر مشکلاتی که عراقی ها با آن دست به گریبان هستند به خاطر حضور دیک ادوکات است و مربی هایی در عراق هستند که ۱۰ برابر بهتر از این مربی هستند و تا زمانی که این مربی باشد برای عراق بازی نخواهد کرد.

او در پایان درباره شانس عراق برای رسیدن به جام جهانی اعلام کرد: باید برای زنده بودن شانس مان تیم هایی نظیر لبنان، سوریه و امارات را ببریم چرا که مسابقه برابر کره جنوبی و ایران سخت و متفاوت با بقیه بازی ها است.