توضیح دشان درباره بازگشت بنزما به تیم ملی فرانسه
توضیح دشان درباره بازگشت بنزما به تیم ملی فرانسه

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه درباره بازگشت کریم بنزما بعد از 5 سال به فهرست خروس ها توضیح داد. به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اکیپ، فهرست تیم ملی فوتبال فرانسه برای حضور در رقابت های یورو 2020 اعلام شد. مهم ترین اتفاق این فهرست بازگشت کریم بنزما است تا جایکه دشان تصمیم […]

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه درباره بازگشت کریم بنزما بعد از 5 سال به فهرست خروس ها توضیح داد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اکیپ، فهرست تیم ملی فوتبال فرانسه برای حضور در رقابت های یورو 2020 اعلام شد.

مهم ترین اتفاق این فهرست بازگشت کریم بنزما است تا جایکه دشان تصمیم گرفت که بعد از 5 سال مهاجم آماده رئال مادرید را دعوت کند.

دشان درباره این تصمیم خود گفت: من با بنزما دیدار کردم و زیاد با هم صحبت کردیم. بعد از فکر کردن زیاد این تصمیم را گرفتم. من و بنزما نیاز به این دیدار داشتیم تا ابهامات از بین رود. من به عنوان سرمربی تیم باید نگاهم فراتر از موضع گیری شخصی باشد. مسئولیت بزرگی برعهده من است و باید بهترین تصمیمات را به سود تیم بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه ادامه داد: دعوت شدن بنزما موقعیت ژیرو را به خطر نمی اندازد. این دو بازیکن پیش از این سه سال در کنار هم بازی کرده اند و شناخت خوبی از هم دارند. من درباره اینکه چه بین من و بنزما گذشت صحبت نمی کنم. همین را بگویم که رئیس فدراسیون فوتبال امشب بسیار خوشحال است. مهم نیست که چه کسی درخواست این دیدار را داد بلکه مهم این است که من و بنزما همدیگر را دیدیم و در نهایت این تصمیم گرفته شد.

دشان در پایان گفت: حتی اگر فهرست ما 23 نفره بود بازهم بنزما دعوت می شد. درست است که او مدتها است در تیم ملی بازی نکرده است اما این تاثیری روی تیم نخواهد گذاشت.من بنزما را جایگزین مارسیال کردم چرا که او در ماه های اخیر آماده نبوده است.