تکواندوکاران ناشنوا در انتظار حمایت
تکواندوکاران ناشنوا در انتظار حمایت
نیاز به حمایت بیشتر از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک داریم.

به گزارش حاشیه ورزش :غلامرضا عزیزی درباره زمان شروع اردوهای آماده‌سازی برای شرکت در المپیک ناشنوایان، اظهار کرد: با توجه به این که المپیک ناشنوایان اردیبهشت‌ماه سال آینده در برزیل برگزار می‌شود، اولین اردوی تیم ملی با دعوت از مدال آوران مسابقات قهرمانی جهان در دی ماه آغاز می‌شود، در این اردو پس از برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی، نفرات اصلی در دو بخش زنان و مردان شناسایی و در نهایت تیم ملی اعزامی به المپیک ناشنوایان مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که در چند وزن در المپیک ناشنوایان شرکت خواهیم کرد، گفت: در رشته کیوروگی در ۸ وزن (۴ وزن زنان و ۴ وزن مردان) و با دو نفر در بخش پومسه انفرادی و تیمی حضور خواهیم داشت.

رییس انجمن تکواندو ناشنوایان تصریح کرد: با توجه به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان تکواندو، کار سختی را برای المپیک خواهیم داشت و باید تحت هر شرایطی این قهرمانی را حفظ کنیم. البته برای حفظ قهرمانی نیاز به حمایت بیشتر وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک داریم تا ورزشکاران با انگیزه بیشتری در مسابقات المپیک حضور پیدا کنند. در قهرمانی جهان با حمایت‌های خوبی که از تکواندوکاران ناشنوا صورت گرفت، دستاورد آن قرار گرفتن بر روی سکوی جهان بود، امیدوارم این حمایت‌ها همچنان تا المپیک ادامه داشته باشد تا شاهد اتفاقات خوبی در این رویداد مهم باشیم.

وی در پایان در خصوص مکان برگزاری اردوهای آماده‌سازی تکواندوکاران اعزامی به المپیک ناشنوایان گفت: بستگی به تصمیم فدراسیون ناشنوایان دارد. البته پیش از این وزیر ورزش و جوانان قول برگزاری اردوهای آماده سازی ورزشکاران اعزامی به المپیک را در آکادمی ملی المپیک داده بود، حال باید دید فدراسیون در این خصوص چه تصمیمی خواهد گرفت.