تیم آلمان با فلیک دوباره مدعی شده است
تیم آلمان با فلیک دوباره مدعی شده است
اسطوره باشگاه بایرن مونیخ به ستایش از سرمربی پیشین این تیم پرداخت و از نقش بالای او در نتایج درخشان اخیر تیم ملی آلمان سخن به میان آورد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از بیلد، هانسی فلیک پس از ترک بایرن، به عنوان سرمربی ملی شروع به کار کرد. رییس پیشین او کارل هاینز رومنیگه نیز به خوبی به این موضوع توجه کرده است و عملکرد فلیک را ستود.

کارل هاینز رومنیگه، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال آلمان، این تیم را زیر نظر هانسی فلیک در مسیری امیدوارکننده به جام جهانی قطر می‌بیند. رومنیگه می‌گوید: او هفت بازی را برد و یک رکورد خوب را در تیم ملی به ثبت رساند. اما مهم‌ترین چیز برای من این است که اعتقاد به تیم ملی بازگشته است. هانسی همه چیز را با سبک بازی خود به تیم بازگرداند. او ارزش طلا برای تیم ملی آلمان دارد. هانسی کار فوق‌العاده‌ای برای ما انجام داد. او زمانی که تیم بایرن مونیخ ششم شد، تیم را به دست گرفت. سپس شش عنوان قهرمانی را در سال به دست آورد. او سهم بزرگی در آن داشت. یک تیم باید عملکرد عالی داشته باشد و مربی خوبی داشته باشد که به این مهم برسد. فلیک نقش به سزایی در نتایج خوب اخیر و بهتر شدن شرایط تیم داشته است.

او در پایان گفت: من فکر می‌کنم بعد از یک دوره ناامیدکننده در جام جهانی روسیه، آلمان با فلیک شرایط بسیار خوبی دارد و می‌تواند بهترین عملکرد ممکن را در جام جهانی قطر داشته باشد.