تیم وزنه برداری بهداد سلیمی
تیم وزنه برداری بهداد سلیمی
قهرمان وزنه برداری المپیک لندن اعلام کرد که پنج ملی پوش تیم او مصدوم بودند و این مسئله روی امتیازات کسب شده تیم در هفته دوم لیگ تاثیر گذاشت.

به گزارش حاشیه ورزش: بهداد سلیمی درباره وضعیت تیم فولادین ذوب آمل در هفته دوم لیگ برتر وزنه‌برداری که صدر جدول را به تیم ذوب آهن واگذار کرد، گفت: ما هفت نفر از ورزشکاران اصلی خود را نداشتیم یا اگر هم داشتیم مصدوم بودند. تست کرونای دو ورزشکار ما مثبت شد. پنج ورزشکار ملی پوش هم مصدوم بودند. کسانی هم که در بین آنها توانستند وزنه بزنند به دلیل مصدومیت نتوانستند امتیاز لازم را برای تیم کسب کنند مانند محمد زارعی و آیت شریفی.

او ادامه داد: اگر ملی‌پوشان ما مصدوم نبودند می‌توانستیم در هفته دوم هم امتیازات لازم را کسب کنیم. مرتضی بیگلری و امیر عزیزی را به دلیل مصدومیت نداشتیم. محمد زارعی هم که همیشه در لیگ اول می شد در هفته دوم به دلیل مصدومیت در رده چهارم قرار گرفت. آیت شریفی در هفته اول مقام نخست را کسب کرده بود اما در هفته دوم به دلیل دیسک کمر و در رفتگی لگن دوم شد. ایوب موسوی نیز در هر دو هفته اول و دوم مصدوم بود. اگر نفرات ما آماده بودند می‌توانستیم شرایط بهتری داشته باشیم.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که مصدومیت بیگلری و عزیزی به گونه‌ای بود که به هیچ عنوان نمی توانستند وزنه بزنند؟ تصریح کرد: بله، امیر عزیزی با وجود اینکه سه هفته از مسابقات جهانی برگشته بود اما هنوز آرنجش کبود بود. شریفی نمی توانست راه برود اما به خاطر شرایط تیم غیرت کرد و آمد وزنه زد. اگر او نمی آمد ما دیگر نفر نداشتیم جایگزین کنیم و مجبور بودیم ۹ نفره در لیگ حضور داشته باشیم. سعید محمدپور از ناحیه کمر دچار مشکل بود و همایون تیموری هم رباط پاره کرد و کلا امسال شرایط خوبی نداشتیم.

او در مورد زمان برگزاری فینال لیگ برتر تصریح کرد: امیدوارم مسئولان فدراسیون زمان بدهند تا وزنه برداران ریکاوری کنند و نفرات تیم خود را آماده کنند تا تیم ها آماده تر در فینال حضور داشته باشند.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند با توجه به در پیش بودن بازی های آسیایی باید هرچه زودتر تکلیف مدیریت فدراسیون مشخص شود؟ گفت: قطعاً همینطور است امیدوارم هرچه زودتر تکلیف مشخص شود چون بازی‌های آسیایی را در پیش رو داریم و باید برنامه‌ریزی‌ها برای حضور در این بازی‌ها انجام شود.

سرمربی تیم فولادین ذوب آمل در مورد اینکه امیدوار است که تیمش قهرمان‌لیگ شوند یا خیر تاکید کرد: امیدداریم و امیدوارم که بتوانیم دوباره به جایگاه اولی برگردیم.