خوشحالی توخل از بازگشت مدافع همه کاره
خوشحالی توخل از بازگشت مدافع همه کاره
توماس توخل می‌گوید بازگشت ریس جیمز انعطاف‌پذیری تاکتیکی حیاتی به او داده است زیرا چلسی در تلاش است تا فصل را با موفقیت تمام کند.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از ساکرنت، ریس جیمز به دلیل مصدومیت همسترینگ، دو ماه را از دست داد و با تکرار این مصدومیت در ماه مارس دوباره از میادین دور شد. این مدافع ۲۲ ساله ملی پوش نقش زیادی در خط دفاعی تیمش دارد و می تواند در پست های مختلف بازی کند.

توخل مدعی است که جیمز آنقدر خوب است که می تواند در پست های مختلف بازی کند. توخل به خبرنگاران گفت: او می تواند در هر دو پست فوق‌العاده بازی کند. این به ما کمک می کند که او را برای دقایق بیشتری در زمین داشته باشیم.

چلسی روز چهارشنبه در لیگ برتر از آرسنال میزبانی می کند. دو تیم برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا تلاش می کند. آبی ها با هشت امتیاز بیشتر از آرسنال در رده سوم قرار دارد.

تیم توخل پس از شکست کریستال پالاس در روز یکشنبه به فینال جام حذفی رسید و امیدوار است که یک پایان موفقیت آمیز داشته باشد و فصل را با جام به پایان ببرد. با این حال، توخل باید بدون متئو کواچیچ، هافبک کروات که حداقل دو هفته را به دلیل مشکل مچ پا از دست خواهد داد کنار بیاید.

توخل گفت: کواچیچ به دلیل آسیب دیدگی رباط از بازی با آرسنال خارج می شود و امیدوارم دوری او بیش از دو هفته نباشد.