گفت‌وگوی تلفنی توخل با کاپیتان وستهم: به مونیخ بیا!
گفت‌وگوی تلفنی توخل با کاپیتان وستهم: به مونیخ بیا!
بر اساس گزارش اسکای اسپورت، دکلان رایس آماده پیوستن به بایرن مونیخ در تابستان امسال است.

به گزارش حاشیه ورزش

دکلان رایس قرار است تابستان امسال وستهم را ترک کند و باشگاه‌های زیادی برای جذب او آماده هستند؛ آرسنال و چلسی از جمله باشگاه‌هایی هستند که به جذب این هافبک علاقه نشان داده‌اند.

کاپیتان چکش‌ها در چند وقت اخیر به یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال جهان تبدیل شده و قرار است به باشگاهی بزرگ‌تر با شانس بیشتری برای کسب جام‌های بزرگ برود.

آخرین بازی او احتمالاً فینال لیگ کنفرانس اروپا مقابل فیورنتینا خواهد بود، زمانی که او این شانس را خواهد داشت که اولین جام مهم خود را به عنوان کاپیتان و اولین جام مهم باشگاه از سال 1965 را کسب کند.

به گزارش اسکای اسپورت، بایرن مونیخ پس از مذاکراتی که توماس توخل، سرمربی تیم با بازیکن انگلیسی انجام داد، ممکن است در رقابت برای جذب رایس پیش بیفتد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که چند روز پیش گفت‌وگوهای تلفنی بین رایس و توخل انجام شد. توخل اخیرا بایرن را در رقابت با بروسیا دورتموند به قهرمانی دراماتیک بوندسلیگا رساند.

گفته می‌شود این گفت‌گو مثبت بوده و همین اتفاق قهرمان آلمان را تشویق کرده تا اقدامات لازم برای جذب این بازیکن 24 ساله را افزایش بدهد.

اگرچه قرار است رایس جدا شود اما وستهم بعید است که به راحتی اجازه خروج او را صادر کند چراکه هنوز یک سال دیگر از قرارداد این بازیکن باقی مانده است.

وستهم احتمالاً حدود 100 میلیون پوند برای پیوستن رایس به یک باشگاه دیگر درخواست خواهد کرد. میل اسپورت در ژانویه فاش کرد که میکل آرتتا، سرمربی توپچی‌های لندنی، رایس را هدف اصلی نقل و انتقالات خود قرار داده و آن‌ها همچنان علاقه‌مند به جدایی گرانیت ژاکا از باشگاه هستند.