خوشحالی مالدینی از بازگشت میلان به لیگ قهرمانان
خوشحالی مالدینی از بازگشت میلان به لیگ قهرمانان

اسطوره میلان ایتالیا از بازگشت این تیم به لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوشحالی کرد. به گزارش حاشیه ورزش به نقل از ساکرنت، میلان توانست در رده دوم جدول رده بندی لیگ ایتالیا فصل را به اتمام برساند تا برای اولین بار در ۷ سال اخیر جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را به […]

اسطوره میلان ایتالیا از بازگشت این تیم به لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش حاشیه ورزش به نقل از ساکرنت، میلان توانست در رده دوم جدول رده بندی لیگ ایتالیا فصل را به اتمام برساند تا برای اولین بار در ۷ سال اخیر جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد.

پائولو مالدینی مدیر تیم فوتبال میلان با خوشحالی از نتیجه کسب شده گفت: همه ما از این نتیجه خوشحال هستیم چون یکی از جوانترین تیم های لیگ بودیم. شما نمی توانید از یک بازیکن ۲۰ ساله که پیراهن میلان را به تن دارد انتظار ثبات در هر بازی داشته باشید. نباید اینجا متوقف شد. باید این موفقیت شروع دوران خوب ما در آینده باشد. فراموش نکنید ما قبلا ۵ گل از آتالانتا خورده بودیم و الان توانستیم برنده شویم. صبر و شکیبایی در فوتبال بسیار مهم است و من هم خیلی خوشحال هستم که با صبر و تلاش، میلان روز به روز در حال بهتر شدن است.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: من الان بار دیگر تاکید می کنم که رابطه خوبی با استفانو پیولی سرمربی تیم دارم. بحث و تبادل نظر باید باشد ولی اختلافی نیست و همه از پیشرفت میلان خوشحال هستیم.

میلان با برد ۲ بر صفر برابر آتالانتا توانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بدست بیاورد و دوم شود.