داور خوش‌یُمن با طعم شیرین قهرمانی استقلال
داور خوش‌یُمن با طعم شیرین قهرمانی استقلال
کمیته داوران فدراسیون فوتبال کوپال ناظمی را به عنوان داور بازی حساس این هفته استقلال در اصفهان تعیین کرد.

به گزارش حاشیه ورزش شاگردان جواد نکونام پس از برگزاری دو هفته ابتدایی لیگ برتر بیست و سوم مقابل صنعت نفت آبادان و ملوان بندر انزلی در سومین مسابقه لیگ برتر باید در زمین یکی از مدعیان قهرمانی مقابل سپاهان به میدان بروند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای این بازی کوپال ناظمی را به عنوان داور این مسابقه حساس تعیین کرده است. داوری که در ۶ فصل گذشته تنها توانسته ۵ مسابقه استقلال را سوت بزند.

کوپال ناظمی در طول ۶ فصل گذشته از لیگ هفدهم تا بیست و دوم در هر فصل فقط یک بازی تیم استقلال را سوت زد!

نگاهی به ۵ مسابقه آخر قضاوت شده استقلال با سوت کوپال ناظمی مشخص می‌کند این تیم همان قدر که با این داور خوب امتیاز می‌گیرد، خوب هم امتیاز از دست می‌دهد! این تیم در ۵ دیدار اخیر با سوت ناظمی از مجموع ۱۵ امتیاز دیدارهایش ۸ امتیاز گرفته و ۷ امتیاز از دست داده است.

لیگ بیست و دوم – تساوی در تهران

تیم استقلال در تاریخ ۱۵ اردیبهشت سال جاری و در چهارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر در تهران به مصاف تیم صنعت نفت آبادانی رفت که در خطر سقوط به دسته پایین‌تر بود. این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید که پیمان بابایی تک گل استقلال را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

لیگ بیست و یکم – استارت قهرمانی

اولین بازی از چهارچوب مسابقات لیگ برتر بیست و یکم در تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۰ با سوت کوپال ناظمی بین شاگردان فرهاد مجیدی و تیم هوادار برگزار شد. مسابقه‌ای که استارت خوش‌یمنی برای آبی ها شد و جعفر سلمانی تک گل آن را به ثمر رساند و در نهایت این تیم در پایان مسابقات لیگ بیست و یکم عنوان شیرین قهرمانی را به دست آورد.

منبع :خبر ورزشی 

  • منبع خبر : خبر ورزشی