دخیا: سال‌های زیادی در یونایتد پیش رو دارم
دخیا: سال‌های زیادی در یونایتد پیش رو دارم
داوید دخیا، دروازه بان 30 ساله منچستریونایتد، در سالگرد 10 سالگی پیوستنش به شیاطین سرخ اظهار امیدواری کرد که سال‌های زیادی در اولدترافورد پیش رو داشته باشد.

به گزارش حاشیه ورزش، داوید دخیا در این فصل نبرد سختی با دین هندرسون، دیگر دروازه بان منچستریونایتد، برای قرارد گرفتن درون دروازه و تبدیل شدن به شماره یک شیاطین سرخ در پیش دارد.

دخیا که دهمین سالگرد پیوستنش به منچستریونایتد را جشن گرفته، می گوید برنامه دارد تا سال های بسیار زیادی در این تیم بازی کند.

دخیا در سال 2011 از اتلتیکو مادرید به یونایتد پیوست و با 441 بازی تا کنون یکی از بهترین دروازه بانان تاریخ باشگاه بوده است.

اگرچه شایعاتی وجود دارد که دخیا می تواند راه را برای دین هندرسون به عنوان دروازه بان اصلی یونایتد باز کند، اما این دروازه بان اسپانیایی کسی نیست که به همین زودی جا بزند و تصمیم به ترک اولدترافورد بگیرد.

دخیا به وب سایت رسمی باشگاه گفت: “سال های زیادی در این باشگاه گذشته و باعث افتخار من است که توانستم در باشگاهی مانند منچستریونایتد برای فصل های زیادی بازی کنم. اما شما باید در زمان حال زندگی کنید، فکر می کنم هنوز سال های زیادی در این باشگاه در پیش دارم. به این خاطر هیجان زده هستم، احساس قدرت می کنم و بسیار مشتاقم که خوب کار کنم.

من در دلم احساس خوبی دارم، اعتماد به نفس بالایی دارم و فکر می کنم باید فصل مهمی برای همه ما در پیش باشد.”

هندرسون پس از درخشش در یک دوره بازی به صورت قرضی برای شفیلد یونایتد در فصل 20-2019، فصل گذشته به اولدترافورد بازگشت و خیلی زود تبدیل به دروازه بان شماره یک باشگاه شد.

این دروازه بان 24 ساله فصل گذشته را به عنوان دومین گزینه پس از دخیا آغاز کرد اما در چند ماه آخر رقابت ها خود را به عنوان دروازه بان اصلی و انتخاب اول اوله گنار سولسشر در لیگ برتر تثبیت کرد، در حالی که دخیا مجبور بود به بازی در رقابت های لیگ اروپا بسنده کند.

با این حال هندرسون در این تابستان از ناحیه لگن دچار مصدومیت شد که باعث شد از فهرست بازیکنان تیم ملی انگلیس در یورو 2020 نیز خارج شود. این دروازه بان جوان اخیراً پس از ابتلا به کرونا دچار عوارض طولانی مدت این بیماری شده و از خستگی مزمن رنج می برد.

به نظر می رسد دخیا که تا سال 2023 با یونایتد قرارداد دارد، در اولین بازی یونایتد در لیگ برتر، روز شنبه برابر لیدز درون دروازه شیاطین سرخ قرار گیرد.

  • منبع خبر : ورزش سه