درخشان مثل لژیونرهای والیبال ایران در ترکیه
درخشان مثل لژیونرهای والیبال ایران در ترکیه
تیم های فنرباغچه، گالاتاسرای و تورشاد در این هفته از رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه مقابل رقبای خود به برتری دست یافتند.

به گزارش “حاشیه ورزش”، رقابت‌های والیبال سوپرلیگ ترکیه به هفته‌های پایانی خود در دور مقدماتی نزدیک می‌شود و ستاره‌های ایرانی حاضر در این مسابقات همچنان جزو بهترین‌های تیم‌هایشان هستند. سعید معروف، مرتضی شریفی و بردیا سعادت سه لژیونر والیبال ایران در این فصل هستند که به ترتیب برای فنرباغچه، گالاتاسرای و تورشاد توپ می‌زنند.

فنرباغچه در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه به مصاف آرکاس اسپور رفت و موفق شد با نتیجه 3-1 حریف خود را شکست دهد. سعید معروف در این بازی هم عملکرد خوبی داشت و علاوه بر پاس‌های فوق‌العاده‌ای که داد، با کسب دو امتیاز به کسب این پیروزی تیمش کمک کرد.

در دیگر بازی این هفته سوپرلیگ ترکیه گالاتاسرای که مرتضی شریفی را در اختیار دارد به راحتی و در سه ست پیاپی بادیه را از پیش رو برداشت. ستاره ایرانی در این مسابقه موفق به کسب 9 امتیاز شد و به طور کلی عملکرد قابل قبولی داشت.

و در نهایت تورشاد نیز با بردیا سعادت به یک برد شیرین دست یافت. جایی که آن‌ها هم در سه ست دو‌ه‌ولی را از پیش رو برداشتند. سعادت یک نمایش فوق‌العاده دیگر در این بازی داشت و موفق شد در راه این پیروزی تیمش 20 امتیاز به دست بیاورد.

 

  • نویسنده : سید بهنام حسینی زهرائی