دشان: با قلب و شجاعت به هدف خود رسیدیم
دشان: با قلب و شجاعت به هدف خود رسیدیم
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه از پیروزی برابر انگلیس و صعود به نیمه نهایی جام جهانی بسیار خوشحال است و به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از TF1، تیم ملی فوتبال فرانسه در دیدار حساس برابر انگلیس با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد و راهی نیمه نهایی شد تا حریف مراکش شگفتی ساز در این مرحله شود.

دیدیه دشان سرمربی فرانسوی ها در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی بسیار خوبی بود. انگلیس تیم باکیفیتی بود و از نظر فنی توانایی بالایی داشت اما ما یک بار دیگر توانایی خود را نشان دادیم و ثابت کردیم که چه تیم خوبی هستیم. هر دو تیم کیفیت لازم را داشتند اما برای پیروزی باید از نظر ذهنی هم آماده بود و این کاملا روشن است. صعود به نیمه نهایی نیاز به قلب بزرگ و شجاعت لازم دارد.

او ادامه داد: باید از این پیروزی خوشحال باشیم هر چند که دو پنالتی به حریف دادیم. البته خوش شانس بودیم که هری کین پنالتی دوم را خراب کرد. ما با قلب خود بازی کردیم و شجاعت لازم را برای پیروزی در این بازی داشتیم. یک بازی دیگر تا فینال پیش رو داریم. بازی سختی برابر مراکش خواهیم داشت چرا که این تیم اسپانیا و پرتغال را حذف کرده است و نشان داده که چه تیم باکیفیتی است.

دشان در پایان گفت: بازی برابر مراکش را بسیار جدی می‌گیریم و به خوبی برای این بازی آماده خواهیم شد. مراکش شایسته ستایش است. شاید کسی پیش بینی نمی کرد که این تیم راهی نیمه نهایی شود اما توانایی و شایستگی خود را نشان داده است و به همین خاطر بازی سختی خواهیم داشت. فعلا از پیروزی برابر انگلیس و صعود به نیمه نهایی لذت می بریم.