راه درازی در پیش داریم
راه درازی در پیش داریم
پپ گواردیولا، برناردو سیلوا را پس از زدن دو گل در برتری ۵ بر صفر مقابل اسپورتینگ لیسبون "بازیکن کامل" توصیف کرد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اسکای، منچسترسیتی مهمان اسپورتینگ لیسبون بود که شاگردان پپ گواردیولا با ۵ گل میزبان‌شان را در هم کوبیدند. در این دیدار ریاض محرز، برناردو سیلوا (دو بار)، فیل فودن و رحیم استرلینگ گل‌زنی کردند.

سیتی با تحمیل بزرگترین شکست خانگی اسپورتینگ در رقابت های اروپایی، جایگاه خود را در یک چهارم نهایی تقریبا قطعی کرد.

گواردیولا گفت: من همیشه به برناردو سیلوا می گویم “تو بازیکن کاملی هستی”. او بیش از حد استثنایی است، اما همیشه به او می‌گویم باید بیشتر گلزنی کند، باید توانایی انجام آن را داشته باشد. او تکنیک و همه چیز را دارد. اینجا زادگاه او بود و دوست دارد به اینجا برگردد. البته او بازیکن سابق بنفیکا است، بنابراین امشب برای او خاص بود.

گواردیولا از عملکرد تیمش در لیسبون کاملا راضی نبود و به بازیکنانش هشدار داد که اگر سیتی می‌خواهد اولین جام خود در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، باید بهتر شود.

سرمربی سیتی گفت: خوب دفاع کردیم و نتیجه باورنکردنی گرفتیم، ما وظیفه داریم به عملکرد خود هم نگاه کنیم، حتی اگر نتیجه رویایی باشد. عملکرد می توانست بهتر باشد. تفاوت بین دو تیم این نتیجه نیست. اگر ما به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم، چه کسی می‌داند چه اتفاقی خواهد افتاد. فصل گذشته ما یک فصل عالی در لیگ قهرمانان اروپا ایجاد کردیم، سپس فینال را باختیم. برد پرگل تضمین کننده موفقیت نیست و راه درازی در پیش است.

منچسترسیتی روز شنبه با میزبانی از تاتنهام در لیگ برتر به میادین باز می گردد. سیتی بازی رفت را در خانه تاتنهام در ابتدای فصل باخته بود.