رخ‌به‌رخ گلرهای سابق تیم ملی در حذفی
رخ‌به‌رخ گلرهای سابق تیم ملی در حذفی
رشید مظاهری و علیرضا حقیقی برای رساندن تیم‌های خود به نیمه‌نهایی حذفی مسئولیت سنگینی دارند.

به گزارش حاشیه ورزش

تیم فوتبال پیکان در شرایطی فردا در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت که این مسابقه به واسطه حضور دو گلر باتجربه و ملی پوش سابق درون دروازه دو تیم، جذابیت بالایی خواهد داشت.

رشید مظاهری و علیرضا حقیقی، دروازه‌بانان تیم ملی در جام های جهانی 2014 برزیل و 2018 روسیه، حالا در روزهایی که دیگر عضوی از اردوی تیم ملی نیستند، برای کمک به تیم های خود در مسیر قرار گرفتن در بین چهار تیم پایانی، به دنبال کلین شیت خواهند بود.

حقیقی که فصل گذشته با عملکرد فوق العاده خود در پنج مسابقه تنها یک بار دروازه خود را باز شده دید و در نهایت جام قهرمانی را هم بالای سر برد، امیدوار است نمایش نه‌چندان جالب خود در بازی با نفت آبادان را به دست فراموشی سپرده و در این بازی با بسته نگه داشتن دروازه خود، کمک بزرگی به بازیکنان نساجی کند.

در سوی مقابل، رشید مظاهری که به خوبی از پس چالش جدایی از سپاهان برآمده و در دوازده بازی خود در لیگ برتر برای خودروسازان هفت بار موفق به کلین‌شیت شده تا درون دروازه این تیم جوان میانگین آماری بالای پنجاه درصد در بسته نگه داشتن دروازه اش را به ثبت برساند، امیدوار است فردا به همراه مدافعین جوان تیمش موفق به مهار خط جلوی نساجی شده تا دوباره مقدمات موفقیت در این جام و رسیدن به رکورد حضور در پنجمین فینال جام حذفی فوتبال ایران را فراهم کند.

در نهایت باید دید تقابل این دو سنگربان سابق تیم ملی به سود کدام یک از دروازه‌بانان شاخص فوتبال ایران به اتمام خواهد رسید.