سون: مقابل ایران جوری بازی می‌کنیم انگار صعود نکردیم
سون: مقابل ایران جوری بازی می‌کنیم انگار صعود نکردیم
مهاجم تیم کره از انگیزه بالا برای بازی ایران سخن گفت و عنوان کرد این تیم باید برابر ایران جوری بازی کند که انگار صعودش قطعی نیست.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از یونهاپ، سون هیونگ مین، مهاجم تیم ملی فوتبال کره که در تاتنهام بازی می کند درباره بازی با ایران گفت: فردا قطعا بازی دشوار و سختی در انتظار ماست ولی در مقابل هواداران خودی بازی می‌کنیم و محکوم به پیروزی هستیم. در مقابل ۶۰ هزار تماشاگر مثل تیمی بازی خواهیم کرد که انگار هنوز صعودش به جام جهانی قطعی نیست و باید این دیدار را ببرد.

تیم ملی فوتبال کره با هدایت پائولو بنتو، سرمربی این تیم در نهمین بازی از گروه A مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ساعت سه و نیم فردا در ورزشگاه جام جهانی سئول به مصاف ایران خواهد رفت.

سون در ادامه گفت: تمام تلاش ما این است که صدر جدول را از ایران بگیریم و در خانه بازی می‌کنیم و همه چیز برای ما آماده است تا بتوانیم ۳ امتیاز این دیدار را به دست بیاریم. با وجود اینکه به هدف نهایی یعنی صعود به جام جهانی رسیده‌ایم، بازیکنان هم‌چنان ناراضی هستند و به عنوان کاپیتان قول می‌دهم همه تلاش بسیار زیادی در این دیدار کنند و برای شکست ایران بجنگند. ایران تیم قدرتمندی است و ما در بازی رفت نشان دادیم چیزی از حریف کم نداریم و تساوی یک بر یک در زمین حریف اعتماد به نفس ما را بیش‌تر کرده است و به همین خاطر برای کسب برد تلاش می‌کنیم. من بارها بدون تماشاگر بازی کرده‌ام و بازی‌هایی را با جمعیت کم انجام داده‌ام، اما لذت بخش‌ترین چیز برای یک فوتبالیست بازی در کنار هواداران زیاد است. از زمانی که سوار هواپیما شدم و بازی با وستهام تمام شد فقط به بازی در کنار هواداران‌مان فکر کردم.